آشنایی با ساحل کنیالتی در آنتالیا

به گزارش آوای وحش، آنتالیا را سومین شهر محبوب و توریستی ترکیه می دانند که به واسطه سواحل متعدد و امکان گذراندن تعطیلات در این شهر، به شدت محبوب و پرطرف دار است. البته آنتالیا تمام جاذبه های خود را به واسطه وجود سواحل متعددش به دست نیاورده است. بلکه در این شهر جاذبه های فرهنگی و تاریخی زیادی هم وجود دارد که شما می توانید به عنوان یک مسافر و دنیاگرد از تمام آن ها در کنار یکدیگر لذت ببرید. اما انصافاً سواحل آنتالیا جزء بی نظیرترین سواحل دنیا هستند که مانند آن ها را هیچ جا نمی توان مشاهده کرد. ما هم قرار است امروز با شما سفری به ساحل معروف و متفاوت کنیالتی آنتالیا داشته باشیم.

آشنایی با ساحل کنیالتی در آنتالیا

آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه کنیالتی، محله گورسو، بلوار آک دنیز.

ساحل کنیالتی در آنتالیا

ساحل کنیالتی در آنتالیا در فهرست سواحل همواره شلوغ این شهر قرار گرفته است. به عبارتی ویژگی های خاص این ساحل سبب شده که بیشتر دنیاگردان در زمان سفر به آنتالیا هر طور که شده به این ساحل سر زده و برترین اوقات خود را در آن سپری نمایند. آب های بسیار زلال و آبی رنگ در کنار سرگرمیات متعدد و گوناگون و ورزش های شاد آبی از جمله جاذبه های این ساحل هستند.

ضمن اینکه در این ساحل استراحت کردن و انجام والیبال ساحلی هم طرف داران خاص خود را دارد. از دیگر جاذبه های ساحل کنیالتی می توان به رشته کوه های قهوه ای رنگ و سیاه رنگ بیداغ لاری (Beydağları Mountains) اشاره نمود که در سمت غرب ساحل قرار گرفته اند و زیبایی آن را صدچندان نموده اند. درهرحال اگر به آنتالیا سفر کردید، نباید فراموش کنید که خود را از لذت قایقرانی کردن و تماشای چشم انداز غروب ساحل کنیالتی آنتالیا در جوار این ساحل 7 کیلومتری محروم نکنید.

برترین زمان و فصل سفر به ساحل کنیالتی آنتالیا

برترین فصل و زمان سفر به ساحل کنیالتی فصلی است که شما بیشتر از همه آن را دوست دارید. البته فاکتور اول در سفر به منطقه ها ساحلی، آب و هوا است. به همین علت ما تمام فصول را با هم آنالیز می کنیم تا شما در نهایت برترین فصل را برای سفر خود به این ساحل انتخاب کنید.

سفر به ساحل کنیالتی در آنتالیا در فصل بهار

اگر فصل بهار را برای سفر به این ساحل انتخاب کردید، باید بدانید که آنتالیا در فصل بهار آب هوای متعادل و ملایمی دارد که با بارش های پراکنده و وزش باد همراه است.

سفر به ساحل کنیالتی در آنتالیا در فصل تابستان

فصل تابستان فصل ساحل گردی است. آنتالیا در فصل تابستان آب و هوایی به شدت گرم و خشک دارد که کاملاً مناسب سرگرمیات ساحلی و آبی، آفتاب گرفتن، قدم زدن و کسب آرامش محسوب می گردد. ضمن اینکه فصل تابستان برترین موقعیت برای استفاده از سرگرمیات آبی و شرکت در پارک های ساحلی آنتالیا به شمار میرود.

سفر به ساحل کنیالتی در آنتالیا در فصل پاییز

پاییز آنتالیا هم آب و هوای دلچسب و مطبوعی دارد. اما هرچه به ماه های انتهایی پاییز و به شروع زمستان نزدیک تر می شویم، آب و هوای آنتالیا هم سردتر شده و البته بارش های آن افزایش پیدا می نمایند.

سفر به ساحل کنیالتی در آنتالیا در فصل زمستان

اولین فصل سال میلادی، فصل زمستان است. زمستان به علت آب و هوای سردی که در آنتالیا وجود دارد، فصل خلوتی شهر از دنیاگردان مسافر است. همین موضوع سبب می گردد ما با ارزان ترین و مالی ترین قیمت پروازها و هتل ها در این فصل در آنتالیا روبرو باشیم. تخفیفات فوق العاده ای که هتل ها و حتی فروشگاه ها و مال های بزرگ بر روی محصولات و خدمات خود عرضه می نمایند به واسطه آب و هوای سرد آنتالیا و وجود کمترین دنیاگرد در این فصل و در این شهر است. البته فصل زمستان به هیچ عنوان فصل خوب و مناسبی برای استفاده از سرگرمیات ساحلی به حساب نمی آید.

مسیر دسترسی به ساحل کنیالتی آنتالیا

برای دسترسی به ساحل کنیالتی آنتالیا شما می توانید از ترن، تاکسی و اتوبوس های شهری بهره ببرید.

اتوبوس های شهری: برترین و مناسب ترین راه دسترسی به ساحل کنیالتی، استفاده از اتوبوس در آنتالیا است. سیستم های اتوبوس رانی آنتالیا سیستم های بسیار پیشرفته و کارآمدی بوده و رانندگان این اتوبوس ها به خوبی می توانند در مسیریابی و رساندن دنیاگردان به مقصد موردنظرشان، مفید باشند.

ترن ها: دومین وسیله نقلیه که شما را به سرعت به ساحل کنیالتی می رساند و بعد از اتوبوس ها جز ارزان ترین وسایل نقلیه محسوب می گردد، ترن ها هستند. این وسایل حمل و نقل عمومی در فاصله کوتاهی از ساحل کنیالتی و در ایستگاه شماره 10534 شما را پیاده نموده و بعد از آن شما با یک دقیقه پیاده روی کردن به ساحل کنیالتی خواهید رسید.

تاکسی ها آخرین وسیله نقلیه که به شما توصیه نمی کنیم برای رفتن به ساحل کنیالتی از آن بهره ببرید، تاکسی ها هستند. واقعیت این است که تاکسی ها در آنتالیا قیمت زیادی دارند. به همین علت اگر نتوانستید با اتوبوس های شهری خود را به ساحل برسانید، می توانید از تاکسی ها هم بهره ببرید.

سرگرمیات مجذوب کننده ساحل کنیالتی در آنتالیا

این ساحل هم مانند دیگر سواحل، سرگرمیات متعدد و مجذوب کنندهی دارد. در ساحل کنیالتی هر سرگرمیی که تصور کنید قابل اجرا است. اینکه در ماسه های نرم و گرم قدم زده یا خوابیده و استراحت کنید، تنها قسمت کوچکی از سرگرمیات طبیعی این ساحل محسوب می گردد. نکته مهم و قابل توجه که در خصوص ساحل کنیالتی در آنتالیا باید به آن اشاره کنیم این است که این ساحل در میان تمام سواحل آنتالیا یک ساحل مالی و ارزان به شمار میرود. خصوصاً اینکه شما می توانید در آن خیل عظیمی از دنیاگردان ایرانی را مشاهده کنید. ضمن اینکه گاری های متعدد بستنی فروشی که حامل بستنی های خنک و طعم دار هستند را هم نباید فراموش کرد.

حالا در ادامه با هم تک تک سرگرمیات این ساحل را آنالیز خواهیم کرد.

کلاب های ساحل کنیالتی در انتالیا

ساحل زیبا و آفتابی کنیالتی سرگرمیات متعدد و فراوانی دارد. اما از جمله برترین سرگرمیات آن می توان به کلوب هایی اشاره نمود که در این ساحل قرار دارند. این شما و این 3 کلوب معروف در ساحل کنیالتی:

کلوب سالتی اسپورلاری Sualtı Sporları Kulübü

این کلوب مخصوص سرگرمیاتی مانند گشت و گذار در دنیای متفاوت زیر آب و غواصی کردن است که دقیقاً در قسمت صخره ای از ساحل کنیالتی واقع شده است. ضمن اینکه کلوب سالتی اسپورلاری فاصله کوتاهی تا پارک ساحلی هم دارد.

شماره تماس: 00902422384486

کلوب ساحلی 11 Eleven Beach Clup

در کلوب ساحلی 11 شما می توانید از سرگرمیات و خدمات متنوعی بهره مند گشت. دوش گرفتن، تخت آفتاب، سایبان های متعدد و خدمات دیگری از این دست که همگی در اختیار مهمانان و دنیاگردان قرار می گیرند از امکانات این کلوب محسوب می شوند. ضمن اینکه در این کلوب یک غذاخوری هم تعبیه شده که با انواع غذاها و نوشیدنی ها از شما در کنار سواحل آبی و آفتابی دریای مدیترانه پذیرایی خواهد نمود.

شماره تماس: 02422382802 و 0533583669

کلوب سرگرمیات آبی بیچ پارک Water sports Antalya Konyaaltı Beach Park

و آخرین کلوب در ساحل کنیالتی آنتالیا، کلوب سرگرمیات آبی بیچ پارک است که در آن می توانید سرگرمیات آبی مجذوب کنندهی مثل جت اسکی، شاتل، پاراسل و دیگر سرگرمیات را تجربه کنید. سرگرمی های مهیجی که فقط در سواحل دریای مدیترانه بیشترین هیجان را برای شما به همراه خواهند داشت.

شماره تماس: 00905448302017

شهربازی ساحل کنیالتی در آنتالیا

اولین سرگرمی ساحل کنیالتی در آنتالیا شهربازی آن است که بدون شک در هر سن و سالی که باشید، نمی توانید در مقابل شرکت کردن و حضور در این شهربازی مقاومت کنید. شهربازی ساحل کنیالتی در آنتالیا یکی از بزرگ ترین شهربازی های آنتالیا محسوب می گردد. این شهربازی فعالیت رسمی خود را در سال 1997 میلادی شروع نموده و هنوز هم یکی از محبوب ترین شهربازی های آنتالیا به شمار میرود. این شهربازی از همان ابتدا به شدت در میان مردم معروف و مشهور شد و در حال حاضر با بیشتر از 40 دستگاه بازی، قادر است ساعت ها دنیاگردان و مسافران حاضر در خود را سرگرم کند.

سرگرمیات آبی ساحل کنیالتی در آنتالیا

همه ما می دانیم که یکی از مجذوب کننده ترین سرگرمیات در ساحل، سرگرمیات آبی است که نمی توان از هیچ کدام از آن ها چشم پوشی کرد. سرگرمیات آبی ساحل کنیالتی هم در دسته محبوب ترین سرگرمیاتی قرار دارند که دنیاگردان و مسافران به انجام آن ها تمایل زیادی داشته که البته در دسته سرگرمیات آبی هیجان انگیز قرار هم داده می شوند. پیاده روی در ساحل، شنا کردن، آفتاب گرفتن، اسکی روی آب و سایر سرگرمیات که همگی در کنار هم از جاذبه های انکارنشدنی ساحل کنیالتی آنتالیا محسوب می شوند.

آکواریوم ساحل کنیالتی در آنتالیا

سومین سرگرمی در این ساحل سر زدن به آکواریوم بزرگی است که در آن می توانید از کوچک ترین موجودات تا غول پیکرترین ساکنان اعماق اقیانوس را مشاهده کنید. در این آکواریوم که با چند میلیون آبزی شما را به تماشای عجیب ترین صحنه ها از دنیا زیر دریا و اقیانوس دعوت می نماید، تقریباً 40 آکواریوم مختلف موضوعی طراحی و اجرا شده اند که بر همین اساس لقب بزرگ ترین تونل آبی دنیا را به آکواریوم آنتالیا اختصاص داده اند. آکواریوم ساحل کنیالتی در آنتالیا تونلی با طول 131 متر و عرض 3 متر دارد که به صورت روزانه شاهد حضور دنیاگردان و مسافران متعددی در خود است.

هتل های اطراف ساحل کنیالتی آنتالیا

اگر دوست داشتید رفت و آمد سریع و راحتی به ساحل کنیالتی داشته باشید، ما در این قسمت نزدیک ترین هتل ها به این ساحل را به شما معرفی خواهیم کرد. 3 هتل لوکس و 5 ستاره که در محدوده این ساحل قرار دارند و با تجهیزات و خدماتی مانند سالن اسپا، وسایل ورزشی، ماساژ، ساحل اختصاصی و موارد مشابه دیگر، به خوبی از شما پذیرایی خواهند کرد.

هتل هرینگتون پارک

اولین هتل 5 ستاره که در فاصله کوتاهی از ساحل کنیالتی قرار گرفته، هتل هرینگتون پارک است که در خود این ساحل واقع شده. برای دسترسی به این هتل باید به بلوار آک دنیز که در فاصله کوتاهی از بلوار قاضی مصطفی کمال قرار گرفته است، بروید. خدمات و امکانات این هتل شامل سالن اختصاصی اسپا، استخر، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و موارد دیگر است.

شماره تماس: 00902427450548

هتل اس یو

دومین 5 ستاره درخشان که در فاصله کوتاهی از پارک شهری آک دنیز واقع شده است و امکانات لوکس و فوق العاده ای شامل اسپا، پارک آبی، غذاخوری ها و کافه های مجلل و شیک، مرکز فیتنس و خدمات و امکانات دیگر هم دارد، هتل اس یو است. در این هتل هم، شما لحظاتی فوق العاده و به یادماندنی را سپری خواهید کرد.

شماره تماس: 00902427450548

هتل ریکسوس

سومین 5 ستاره درخشان ساحل کنیالتی، هتل ریکسوس نام دارد که از معروف ترین پنج ستاره های آنتالیا بوده و دقیقاً در غرب این ساحل قرار گرفته است. از امکانات هتل ریکسوس می توان به مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، استخر و موارد دیگر اشاره نمود.

شماره تماس: 00908507551797

رستوران ها و کافه های اطراف ساحل کنیالتی

جالب است بدانید که در ساحل کنیالتی کافه ها، رستوران ها و دکه های متعدد بستنی فروشی در کنار چرخ های غذاهای خیابانی از دنیاگردان و مسافرانی که در ساحل حضور دارند، پذیرایی خواهند کرد. به عبارتی یکی از مهم ترین قسمت ها در ساحل کنیالتی، کافه ها و رستوران ها و غرفه های غذاهای خیابانی هستند که حضور در این ساحل را مجذوب کننده تر می نمایند. در ادامه کافه ها و رستوران های خوب و مناسب در پارک ساحلی و بلوار قاضی کمال را به شما معرفی خواهیم کرد.

فود این باکس، Food in Box

رستوران فود این باکس دقیقاً در امتداد ساحل زیبای کنیالتی درست در بلوار آک دنیز واقع شده و با غذاهای ترکی، آسیایی، مدیترانه ای و نوشیدنی های مختلف و متعدد، دنیاگردان را به خود جذب می نماید.

کافه و بیسترو شکسپیر، Shakespeare Coffee & Bistro

این کافه هم به خاطر فضای دنج و مملو از آرامشی که دارد، همواره مورد توجه مسافران است. توصیه می کنیم که حتماً در یک روز، صبحانه و عصرانه خود را در این کافه نوش جان کنید.

روت برگر هاوس، Route Burger House

اگر هوس برگرهای خوشمزه و واقعی نموده اید، باید بدانید که این مکان مناسب شما است. روت برگر هاوس دقیقاً در بلوار قاضی کمال قرار گرفته و عطر برگرهای آن از دور هم شما را دیوانه می نماید.

بیگ یلو تاکسی، Big yellow Taxi

کافه معروف تاکسی بزرگ زرد هم از دیگر کافه های قرار گرفته در امتداد ساحل کنیالتی است که با منوی متنوع از نوشیدنی ها، غذاهای لذیذ ترکی و اسنک ها پذیرای حضور تمام دنیاگردان و مسافران است.

اوستس کافه، Osets Cafe

آخرین کافه در ساحل کنیالتی اوستس کافه نام دارد که در کنار سایر کافه ها و رستوران ها، در بلوار قاضی مصطفی کمال واقع شده است. این کافه در دو جایگاه روباز و سرپوشیده از دنیاگردان و مهمانان خودپذیرایی و میزبانی می نماید.

سفر به آنتالیا برای لحظاتی مملو از آرامش

ساحل کنیالتی را به شما معرفی کردیم که در سفر خود به آنتالیا حتماً به این ساحل هم سر بزنید. واقعیت این است که این ساحل یکی از معروف ترین و خوشنام ترین سواحل آنتالیا محسوب می گردد که همواره شلوغ بوده و مملو از دنیاگردان مختلف و متعدد است.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1403 بروزرسانی: 8 شهریور 1403 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1640

به "آشنایی با ساحل کنیالتی در آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با ساحل کنیالتی در آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید