واگذاری بیش از 8 هزار پورت تلفن ثابت در کردستان

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان از واگذاری بیش از 8 هزار و 850 پورت تلفن ثابت در کردستان اطلاع داد.

واگذاری بیش از 8 هزار پورت تلفن ثابت در کردستان

آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به پیشرفتِ چشمگیر تکنولوژی های مخابراتی درسال های اخیر اظهار کرد: تلفن ثابت همچنان یکی از درگاه های اصلی ارتباطی در دنیای امروز محسوب می گردد که استقبال مشتریان استان از این سرویس مخابراتی مهر تاییدی بر این مهم است.

وی مطرح کرد: زیرساخت های لازم در راستای بهره مندی مشتریان تلفن ثابت در استان، فراهم و همیشه در حال توسعه و ارتقا است.

مدیر مخابرات کردستان با تشریح این مهم که ارائه یکسان خدمات مخابراتی به مشتریان در راستای اصل مشتری مداری و تحقق برنامه های عدالت اجتماعی همچنان از استراتژیهای منطقه است اعلام کرد: با کوشش همکاران زیرساخت ها و تجهیزات لازم در نقاط روستایی نیز نصب و راه اندازی شده است.

حکمت با بیان اینکه پروژه های قابل توجه ای در این حوزه در سطح استان به اجرا درآمده است؛ اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون هشت هزار و 853 پورت تلفن ثابت به مشتریان ساکن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: از تعداد پورت های واگذار شده، هفت هزار و 955 مورد آن در نقاط شهری و 898 پورت نیز در نقاط روستایی دایره شده است.

وی در ادامه با اشاره به قابلیت تماس صوتی به وسیله تلفن ثابت، امکان اتصال به اینترنت و دسترسی آسان و ارزان به اطلاعات موجود در فضای مجازی به واسطه این محصول مخابراتی به وسیله مشترک را یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این فناوری دانست.

حکمت با اعلام برنامه های تدوین شده برای توسعه و ارتقا سطح کیفی و کمی تلفن ثابت و شاخص های این حوزه اعلام کرد: با همت و کوشش بی شائبه همکاران منطقه، شاهد تحقق 108 درصدی عملکرد دایری تلفن ثابت و سرویس sip phone در امسال هستیم.

وی از اضافه شدن پورت های نو تلفن ثابت بر اساس احتیاج مشتریان در استان خبرداد و اضافه کرد: فرایند واگذاری و دایری های نو مطابق با فهرست ثبت نام کنندگان این سرویس همچنان ادامه دارد و مخابرات منطقه نیز آماده جوابگوی به احتیاجهای مشتریان در این حوزه است.

لازم به ذکر است: از ابتدای ورود سرویس تلفن ثابت به استان تا کنون،517 هزار و244 پورت به مشتریان واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1286

به "واگذاری بیش از 8 هزار پورت تلفن ثابت در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری بیش از 8 هزار پورت تلفن ثابت در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید