کامیون های حامل خودروهای زرهی آمریکا وارد عین الاسد شدند

به گزارش آوای وحش، یک منبع در فرماندهی نیروهای الحشد الشعبی، در استان الانبار عراق از ورود کامیون های باری حامل خودروهای زرهی نیروهای تروریستی آمریکایی به پایگاه هوایی عین الاسد در غرب استان الانبار خبر داد.

کامیون های حامل خودروهای زرهی آمریکا وارد عین الاسد شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزای خبرنگاران، یک منبع در فرماندهی نیروهای الحشد الشعبی، در استان الانبار عراق از ورود کامیون های باری حامل خودروهای زرهی نیروهای تروریستی آمریکایی به پایگاه هوایی عین الاسد در غرب استان الانبار خبر داد.

این منبع به پایگاه خبری المعلومه گفت: کامیون های باری حامل خودروهای زرهی نیروهای آمریکایی، وارد پایگاه هوایی عین الاسد در منطقه البغدادی واقع در شهرستان هیت در غرب استان الانبار شده اند.

وی در ادامه اضافه نمود: هدف عملیات انتقال تجهیزات نیروهای آمریکایی به پایگاه عین الاسد تعیین نیست و نیروهای امنیتی، اطلاعاتی در خصوص انتقال این تجهیزات ندارند.

او همچنین گفت: نیروهای آمریکایی اقدامات بی سابقه ای را برای ساختمان پایگاه هوایی عین الاسد به منظور انگیزه های امنیتی اتخاذ کرده اند.

گفتنی است انتقال این تجهیزات و خودروهای زرهی به پایگاه هوایی عین الأسد در حالی انجام می شود که مذاکرات راهبردی بغداد و واشنگتن تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد و گفته می شود یکی از موضوعات اصلی آن، مسائل امنیتی و خروج نظامیان آمریکا از عراق است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 382

به "کامیون های حامل خودروهای زرهی آمریکا وارد عین الاسد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیون های حامل خودروهای زرهی آمریکا وارد عین الاسد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید