آمریکا احتمالا محدودیت مسافرتی جدید به اروپا اعلام می نماید

به گزارش آوای وحش، منابع آگاه از برگزاری جلسه ای ویژه در کاخ سفید برای تصمیم گیری در زمینه بیماری کرونا و صدور محدودیت های بیشتر سفر به اروپا خبر دادند.

آمریکا احتمالا محدودیت مسافرتی جدید به اروپا اعلام می نماید

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع آگاه از نشست تازه در کاخ سفید در زمینه آنالیز صدور هشدارها و محدودیت های مسافرتی جدید به کشورهای اروپایی با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر دادند.

خبرگزاری رویترز چهارشنبه شب به وقت تهران گزارش داد که دولت ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار است در مورد محدودیت های مسافرتی جدید به کشورهای اروپایی نشستی در کاخ سفید برگزار کند. یک منبع آگاه گفت که احتمالا توصیه های مسافرتی تازه ای اعلام می گردد.

وزارت خارجه آمریکا دو هفته قبل توصیه های مسافرتی به ایتالیا را افزایش داد و از شهروندان کشورش خواست با تجدید نظر در سفر به ایتالیا، از حضور در مناطق آسیب دیده بابت بیماری کرونا اجتناب ورزند.

این در حالی است که قرار بود مایک پنس معاون ریاست جمهوری آمریکا با اعضای تیم ویژه کرونای آمریکا در کاخ سفید در زمینه مسائل مختلف مرتبط با این بیماری از جمله محدویت های مسافرتی ملاقات کند.

سازمان بهداشت جهانی، امروز چهارشنبه خاطرنشان کرد شیوع بیماری کووید-19 در جهان به سطح همه گیری جهانی رسیده است.

همزمان با گسترش ویروس کرونای جدید به بیش از 121000 نفر در آسیا، اروپا، منطقه غرب آسیا و اکنون بخش هایی از ایالات متحده تدروس آدانوم، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت بیماری کووید-19 را در دسته های بیماری همه گیر جهانی قرار داد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 171

به "آمریکا احتمالا محدودیت مسافرتی جدید به اروپا اعلام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا احتمالا محدودیت مسافرتی جدید به اروپا اعلام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید