گواردیولا تمام به دردنخور ها را از PSG بیرون می نماید

به گزارش آوای وحش، لوییز فرناندز، بازیکن و مربی سابق پی اس جی، معتقد است پاریس با پپ گواردیولا تیمی متفاوت خواهد شد و او بازیکنان نالایق تیم را بیرون خواهد نمود. گواردیولا تمام به دردنخور ها را از PSG بیرون می نماید

گواردیولا تمام به دردنخور ها را از PSG بیرون می نماید

به گزارش ورزش سه، پی اس جی چهارشنبه گذشته در آلیانز آرنا برابر بایرن 2-0 باخت تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با شکست برابر حریف آلمانی از لیگ قهرمانان حذف گردد. پی اس جی از جام حذفی و اتحادیه فرانسه نیز کنار رفته و تنها در لیگ شانس قهرمانی دارد. پس از ناکامی نو در لیگ قهرمانان، شایعات برکناری کریستوف گالتیه از مربیگری پی اس جی هم شنیده می گردد. منابع فرانسوی معتقدند گالتیه حتی اگر با پی اس جی قهرمان لیگ گردد نیز اخراج خواهد شد.

لوییز فرناندز، ستاره سابق پی اس جی و تیم ملی فرانسه، که بین سال های 2000 تا 2003 مربی این باشگاه بود، معتقد است برترین گزینه برای راهنمایی پی اس جی کسی جز پپ گواردیولا نیست.

او به اکیپ گفت: مربی ایده آل برای پی اس جی پپ گواردیولاست. او اگر مربی پی اس جی گردد، کیلیان امباپه را محور برنامه های تاکتیکی تیمش خواهد نمود و تمام بازیکنان غیر مفید و کسانی که در تیم نمی دوند را بیرون خواهد نمود. با پپ، ما یک تیم پویا و متفاوت را خواهیم داشت، یک تیم به معنای واقعی کلمه. امیدوارم روزی او را روی نیمکت پاریس ببینم.

منبع: فرارو
انتشار: 24 اسفند 1401 بروزرسانی: 24 اسفند 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1541

به "گواردیولا تمام به دردنخور ها را از PSG بیرون می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا تمام به دردنخور ها را از PSG بیرون می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید