گوشی هوشمند X20 جی پلاس؛ سرآغاز یک جهش

به گزارش آوای وحش، تلفیق تجربه با دانش روز، مسیر آینده را مشـخص می نماید. آینده ای که متعلق به تو خواهد بود. گوشـی های جی پلاس نیز همیشه با تجربه و تمرکز بر تکنولوژی روز برای ایجاد ارتباطی معنادار در بخش های مختلف زندگی شما مسیر تکامل را طی می نمایند.

گوشی هوشمند X20 جی پلاس؛ سرآغاز یک جهش

اکنون گوشی هوشمند X20با مشخصات سخت افزاری قابل توجه و عملکردی رضایت بخش به عنوان نسل نو گوشی های جی پلاس پیش روی شماست. این یعنی فرصت بیشتری برای خلاقیت دارید.

نگاهی سریع به مشخصات جی پلاس X20

  • صفحه نمایش 5اینچ با نرخ بروزرسانی 90هرتز
  • باتری 5000میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی 50مگاپیکسلی
  • تراشه 8 / MediaTek G37 هسته ای
  • 4گیگابایت رم120/ گیگابایت حافظه ذخیره سازی
  • دارای حسگر اثرانگشت در لبه گوشی
  • سیستم عامل اندروید 12
  • دارای حسگر شتاب سنج ((Accelerometer
  • دارای حسگر مجاورت و تشخیص نور محیط (Proximity)

رنگ های زنده و شفاف با نمایشی روان

جی پلاس X20از یک نمایشگر 6.5 اینچی با پنل IPS بهره مند است. این نمایشگر دارای رزولوشن Full HD+ و نرخ بروزرسانی 90 هرتزی است تا علاوه بر نمایش تصاویر با روشنایی، شفافیت، کنتراست و غلظت رنگ مناسب، تجربه کاربری بهتر و نمایشی روانتر را برای پیمایش در صفحات وب یا بطور کلی در تمامی برنامه ها ارائه دهد.

پایداری انرژی برای تمام روز

اگر اهل تماشای فیلم هستید یا بازی با موبایل جزو علایقتان است، می توانید به باتری گوشی خود اعتماد کنید. جی پلاس X20به یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و البته با قابلیت شارژ سریع (Fast Charge) مجهز شده است تا زمان مورد احتیاج برای تداوم کارهایتان را در اختیار داشته باشید.

ثبت خاطرات با کیفیتی فراتر

قدرتمندترین گوشی جی پلاس تا به امروز، دارای سه لنز دوربین برای ثبت خاطرات و لحظات درخشان شما است. حسگر اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسلی، حسگر دوم از نوع سنسور ماکرو با رزولوشن 2مگاپیکسلی و حسگر سوم از نوع سنسور عمق سنج با رزولوشن 2 مگاپیکسلی در اختیارتان است تا خاطرات خود را با کیفیت بالاتر ثبت کنید. بعلاوه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز آماده همراهی شما در تماس ویدیویی، جلسات کاری یا عکاسی در لحظات خوش زندگیتان است.

عملکرد و کارایی در کنار هم

جی پلاس X20از تراشه MediaTek Helio G37با پردازنده 64بیتی 8هسته ای استفاده می نماید تا در کنار 4 گیگابایت رم بتواند عملکرد سریع و روانتر را برای اجرای برنامه ها و بازی ها در اختیار شما قرار دهد. این گوشی با 128گیگابایت حافظه داخلی در دسترس شماست تا هرآنچه را که احتیاج دارید ثبت و ذخیره کنید. بعلاوه امکان ارتقا حافظه به وسیله کارت حافظه جانبی نیز در دسترس است.

پشتوانه مطمئن همراه شما

از نسخه اندروید 12 بر روی گوشی خود لذت ببرید. تنظیمات سفارشی و امکان به روزرسانی به نسخه های نو انـدروید نیز در دستـرس شما خواهد بود. مجهز شدن به سـنسور اثر انگشت در لبـه گوشـی، پورت USB Type-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و ارائه اقلام شارژر و کابل، هندزفری، محافظه صفحه نمایش و قاب ژله ای از مواردی است که جی پلاس برای گوشی نو خود در نظر گرفته است.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1530

به "گوشی هوشمند X20 جی پلاس؛ سرآغاز یک جهش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هوشمند X20 جی پلاس؛ سرآغاز یک جهش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید