یکشنبه؛ برگزاری دیدار پرسپولیس ، آلومینیوم در صورت بهبود شرایط، موافقت با انجام بازی های متوالی در آزادی

به گزارش آوای وحش، با برگزاری دیدارهای پرسپولیس و استقلال در دو روز متوالی در ورزشگاه آزادی موافقت شد.

یکشنبه؛ برگزاری دیدار پرسپولیس ، آلومینیوم در صورت بهبود شرایط، موافقت با انجام بازی های متوالی در آزادی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در شرایطی که دیدار تیمهای پرسپولیس و آلومینیوم لغو و اعلام شد این دیدار روز یکشنبه برگزار می شود این سؤال به وجود می آید که آیا مسئولان استادیوم آزادی موافقت می کنند که دو دیدار به صورت متوالی در دو روز در این استادیوم برگزار شود یا خیر؟

امیر حسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در این زمینه به خبرنگار خبرنگاران گفت: هماهنگی های لازم اجرا شده و مسئولان استادیوم آزادی با برگزاری این دو دیدار در دو روز متوالی موافقت کرده اند.

به گزارش خبرنگاران دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی قرار بود فردا شب در استادیوم آزادی برگزار شود اما به دلیل آلودگی هوای تهران لغو و در صورت بهبود شرایط جوی ساعت 20:30 یکشنبه برگزار خواهد شد. استقلال نیز در چارچوب همین مرحله از مسابقات دوشنبه در همین ساعت در استادیوم آزادی پذیرای نساجی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1378

به "یکشنبه؛ برگزاری دیدار پرسپولیس ، آلومینیوم در صورت بهبود شرایط، موافقت با انجام بازی های متوالی در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکشنبه؛ برگزاری دیدار پرسپولیس ، آلومینیوم در صورت بهبود شرایط، موافقت با انجام بازی های متوالی در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید