تور روسیه ارزان: 10 سرگرمی رایگان که در مسکو می توانید تجربه کنید

به گزارش آوای وحش، مسکو یکی از شهرهایی است که سفر به آن و بازدید از جاهای دیدنی اش می تواند هزینه زیادی روی دست تان بگذارد. با این حال در این شهر هنوز هم می توان تفریحات و فعالیت هایی را پیدا کرد که بدون صرف هزینه بتوان از آن ها لذت برد.

تور روسیه ارزان: 10 سرگرمی رایگان که در مسکو می توانید تجربه کنید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

اگرچه مسکو به عنوان یکی از گران ترین شهرهای دنیا شناخته می گردد، هنوز هم سرگرمیات و کارهای زیادی وجود دارد که می توانید بدون پرداخت هزینه ای از آن ها لذت ببرید؛ فقط باید بدانید که کجا باید بروید. هنگام برآورد هزینه های سفر به مسکو، علاوه بر پولی که باید برای رزرو تور روسیه بپردازید، باید هزینه های مربوط به بازدید از بناهای تاریخی و گردشگری این شهر را نیز حساب کنید؛ اگر بودجه شما برای این کار محدود است، ادامه مقاله را دنبال کنید؛ ما در ادامه لیستی در اختیارتان قرار می دهیم که به شما یاری می نماید بدون صرف هزینه های هنگفت، از سفر خود به مسکو بیشترین لذت را ببرید.

اگر دوست دارید در تابستان به مسکو سفر کنید و از هوای فوق العاده مطبوع آن در این فصل لذت ببرید، ما به شما در انتخاب برترین تور یاری می کنیم؛ برای انتخاب تورهای متنوع روسیه، می توانید به یاری خبرنگاران تورهای آژانس های همکار را مشاهده و قیمت آن ها را مقایسه کنید؛ ما این امکان را فراهم نموده ایم تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را مقرون به صرفه تر از همه جا برنامه ریزی کنید.

برای سرگرمی به پارک های مسکو بروید

مسکو میزبان بیش از 60 پارک است که ورودی بیشتر آن ها رایگان است. در حالی که این پارک ها جای بسیار مناسبی برای استراحت و لذت بردن از فضای سبز هستند، بعضی از آن ها عملا می توانند چند روز شما را سرگرم نمایند.

به تماشای کاخ قرن هجدهمی Tsaritsyno بروید و شب هنگام، زیبایی فواره های موزیکال را تحسین کنید؛ در اطراف کولومنسکویه (منطقه ای سلطنتی در جنوب شرق مسکو که امروزه به موزه تبدیل شده) پرسه بزنید؛ در پارک کوسکوو (Kuskovo) که در آن داستان عشقی اندوهناک بین کنت شرمتف و پراسکوفیا کووالیووا اتفاق افتاده است قدم بزنید؛ در پارک جنگل مانند ایزمایلوو (Izmailovo) دوچرخه سواری کنید یا عظمت شوروی را در VDNKh تجربه کنید؛ شما همیشه می توانید در این پارک ها سرگرمیات مورد علاقه تان را انجام دهید.

به موسیقی کلاسیک گوش دهید

اگر عاشق موسیقی کلاسیک هستید، مسکو شهر فوق العاده ای برای شما محسوب می گردد؛ چون مکان های زیادی در این شهر وجود دارد که می توانید بدون پرداخت هزینه به موسیقی گوش دهید، فقط باید از قبل برنامه اجراها را چک کنید.

شما می توانید عصر دل انگیزی را در یکی از موزه های مسکو مثل خانه موزه بولگاکوف (Bulgakov)، موزه مارینا تسوتایوا (Marina Tsvetaeva) و بعلاوه خانه موزه شالیاپین (Chaliapin) سپری کنید. کنسرواتوار مشهور چایکوفسکی مسکو آخر هفته ها و بعلاوه در تعطیلات، مرتبا میزبان کنسرت های رایگان است. شما بعلاوه می توانید به صورت رایگان در کنسرت های دانش آموزی و اجراهای صبحگاهی آخر هفته ها در آکادامی موسیقی روسیه شرکت کنید.

از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید

تعداد کلاب های مسکو بیش از آن چیزی است که تصورش را بکنید و در بعضی از آن ها کنسرت های رایگان برگزار می گردد. در کلاب Duma معمولا موسیقی ایندی اجرا می گردد؛ در کلاب Roadhouse می توانید موسیقی ریتم و بلوز گوش دهید، یا اینکه از اجراهای موسیقی کلاب Punch & Judy لذت ببرید.البته قبل از رفتن، حتما وب سایت این کلاب ها و کافه ها را چک کنید.

به تماشای ایستگاه های متروی مسکو بروید

متروی مسکو یکی از زیباترین ایستگاه های مترو در دنیا است؛ از 206 ایستگاه متروی این شهر، 44 ایستگاه جزو میراث فرهنگی محسوب می گردد و هر یک از آن ها تاریخ منحصر به فرد خود را دارد. پس اگر دوست نداریم برای راهنمای تور هزینه کنید، از قبل کمی در اینترنت جستجو کنید و با هزینه بسیار اندک بلیط مترو، در ایستگاه های زیبای این شهر به گشت و گذار بپردازید، البته به جز ساعات شلوغ و پرازدحام!

به بازدید از کلیساهای ارتدوکس بروید

کلیساهای گنبدپیازی و به رنگ آبنبات مسکو علاوه بر اینکه سوژه های فوق العاده ای برای عکاسی به شمار می فرایند، هزینه ورودی نیز ندارند و می توانید به صورت رایگان از آن ها تماشا کنید. البته برای بازدید از این بناها قوانین خاصی نیز وجود دارد: خانم ها باید لباس پوشیده و روسری به تن داشته باشند و مردها نیز مجاز به پوشیدن شلوارک نیستند. اگر این قوانین را رعایت کنید، به راحتی می توانید از این بناهای مذهبی زیبا که قدمت بعضی از آن ها به قرن 15 میلادی می رسد، تماشا کنید.

علاوه بر کلیسای جامu سنت باسیل و کلیساهای مجموعه کرملین، کلیساهای مجذوب کننده مرکزی دیگری مانند کلیسای جامع مسیح نجات دهنده، صومعه Novodevichy، کلیسای الیاس پیامبر و کلیسای جامع Yelokhovo وجود دارد. اما چون مسکو بیش از هزار کلیسا دارد، از قبل باید لیستی از برترین های آن ها را تهیه کنید تا در طول سفر، سردرگم نشوید.

جذب معماری شهر شوید

مسکو با بیش از 870 سال قدمت، ساختمان ها و بناهای تاریخی بسیاری دارد، به طوری که بازدید از آن ها می تواند هفته ها به طول انجامد. شما می توانید بسته به سلیقه خود، تور معماری منحصر به فرد خود را برنامه ریزی کنید: عمارت های قرن هفدهمی، کلیساهای جامع باروک مسکو، آسمان خراش های به سبک استالینیستی، ساختمان های به سبک معماری ساختارگرایی و برج های شیشه ای و بتنی.

از موزه های رایگان تماشا کنید

مسکو میزبان بیش از هزار موزه است که ورودی بسیاری از آن ها در سومین یکشنبه ماه رایگان است و حتی می توانید از بعضی این موزه ها در تمامی طول سال بدون پرداخت هزینه ورودی بازدید کنید.

تور ادبی مسکو را با گشت و گذار در خانه گورکی شروع کنید که در یک عمارت لوکس به سبک هنر نو واقع شده است؛ سپس به خانه بولگاکوف بروید که خانه سابق نویسنده شوروی است و صحنه های مختلف از رمان او به نام مرشد و مارگاریتا را می توان در این خانه به عینه مشاهده کرد.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در خصوص تاریخ متروی مسکو هستید، باید از موزه ملی متروی مسکو تماشا کنید و به تماشای کلکسیون منحصر به فردی از قطارهای متروی قدیمی بنشینید. برای بازدید از یکی از جنجالی ترین جاهای تماشای مسکو، یعنی مقبره لنین، لازم نیست هزینه ای پرداخت کنید؛ اینجا می توانید بدن مومیایی این انقلابی مشهور را ببینید.

به تماشای تئاتر بروید

البته منظور ما از تئاتر رایگان، اجراهای بولشوی یا سایر سالن های تئاتر مشهور مسکو نیست. شما می توانید برای تماشای اجراهای رایگان دانشحویی در موسسه هنر مدرن و مدرسه عالی اقتصاد بروید (البته با رزرو قبلی بلیط). مرکز فرهنگی ZIL فعالیت های فرهنگی رایگان متعددی ارائه می دهد: علاوه بر نمایشگاه ها، کارگاه ها و سخنرانی ها، این مرکز میزبان اجراهای تئاتر است که می توانید بدون پرداخت هزینه از تماشای آن لذت ببرید.

در کلاس پایکوبی شرکت کنید

روس ها همیشه سعی می نمایند از تابستان کوتاه خود، بیشترین لذت را ببرند، پس چرا وقتی می گردد زیر سایه خنک درختان قدیمی یا کنار رودخانه و رایگان پایکوبیید، در فضای سرپوشیده این کار را کرد؟ هر ساله در تابستان، یکی از مشهورترین فضاهای سبز مسکو، یعنی پارک گورکی، میزبان کلاس های روزانه و شبانه پایکوبی است که می توانید به صورت رایگان در آن ها شرکت کنید. علاقه مندان به پایکوبی Hustle می توانند همه روزه از ساعت 19:30 تا 23:30 در میدان Pushkinskaya گرد هم جمع شوند؛ شما می توانید اینجا کاپوئرا و پایکوبی ایرلندی یاد بگیرید. باغ آرام و رمانتیک Bauman مکان فوق العاده ای برای گشو دادن به موسیقی جاز و پایکوبییدن با این سبک آهنگ است.

اسکیت روی یخ را امتحان کنید

اسکیت روی یخ یکی از پرطرافدارترین سرگرمیات زمستانی در مسکو است و اگر خودتان اسکیت دارید، می توانید به صورت رایگان تمرین کنید. اگر نمی توانید خیلی از مرکز شهر دور شوید، دو دریاچه Chistye و Patriarch همیشه در دسترس هستند و می توانید هر زمانی که خواستید (البته وقتی دریاچه ها یخ زده اند)، در آن ها تمرین کنید. استفاده از پیست اسکیت GUM صبح ها رایگان است، پس حتما وب سایت آن را چک کنید. در سایر پارک های مسکو پیست های طبیعی و مصنوعی دیگری نیز وجود دارد که کمی از مرکز شهر دور هستند که از آن جمله می توان به پارک Sokolniki ،Lyublinskiy، مجموعه Northern Tushino و پارک Filyovsky اشاره نمود.

علاوه بر تمامی این سرگرمیاتی که در این مقاله ذکر شد، می توانید از سایر جاذبه های گردشگری مرکز روسیه تماشا کنید. شما می توانید لیست کاملی از جاهای تماشای مسکو را در خبرنگاران مشاهده کنید و به اطلاعاتی مثل موقعیت مکان روی نقشه، آدرس دقیق، تصاویر و بعلاوه جاذبه های رایگان این کشور دسترسی داشته باشید.

منبع: کجارو / hdnicewallpapers.com / theculturetrip.com
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1340

به "تور روسیه ارزان: 10 سرگرمی رایگان که در مسکو می توانید تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: 10 سرگرمی رایگان که در مسکو می توانید تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید