آخر هفته کدام گالری ها باز هستند؟

به گزارش آوای وحش، اگر علاقه مند به بازدید از نمایشگاه های انفرادی و یا جمعی در حوزه های مختلف هنری هستید، طبق روال هر هفته می توانید گزارش خبرنگاران را درباره نحوه فعالیت گالری ها در آخر این هفته بخوانید.

آخر هفته کدام گالری ها باز هستند؟

حواشی لیلی

نمایشگاه انفرادی عکس حواشی لیلی به نمایش آثار متین عابدی اختصاص دارد. این نمایشگاه که در گالری اُ به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین، پلاک18، طبقه اول در حال برگزاری است، تا تاریخ دوازدهم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88223848

لابراتوار بالتوس

نمایشگاه انفرادی لابراتوار بالتوس به نمایش آثار صادق فضل اختصاص دارد. این نمایشگاه که در گالری هما به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک8، واحد 1 در حال برگزاری است، تا بیستم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88863595

چاپ های فواد شریفی

چاپ های فواد شریفی نام نمایشگاه انفرادی فواد شریف است که در گالری ایرانشهر به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی، خیابان سپند در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ نهم مهر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 86036944

راه

نمایشگاه انفرادی راه به نمایش آثار محسن محمودی زاده اختصاص دارد. این نمایشگاه که در گالری طراحان آزاد به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس پلاک5 در حال برگزاری است، تا تاریخ دوازدهم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88008676

در جست وجوی فضای گمشده

هادی علیجانی هنرمندی است که آثار او در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. در جست وجوی فضای گمشده نمایشگاه انفرادی ای است که در گالری اثر به نشانی خیابان ایرانشهر، کوی برفروشان، پلاک16 در حال برگزاری است و تا تاریخ بیست و نهم مهر ماه ادامه دارد. این نمایشگاه بعلاوه همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88328669

این بامداد من است

این بامداد من است نام نمایشگاه انفرادی شقایق احمدیان است. این نمایشگاه که در گالری پروژه های آران به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک5 در حال برگزاری است، تا تاریخ شانزدهم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدید کنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 66707975

تحدید

تحدید نمایشگاه انفرادی رضا عابدینی است که در گالری +2 به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک8، طبقه دوم در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تاریخ سی ام مهر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 13 الی 20 پذیرای بازدید کنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 22023114

درون گوشت و استخوان

نمایشگاه انفرادی درون گوشت و استخوان به نمایش آثار مریم کوهستانی اختصاص دارد. این نمایشگاه در تالار این/جا در حال برگزاری است و تا تاریخ بیست و سوم مهر ماه هم ادامه دارد.

شماره تلفن هماهنگی: 88815144

هنر متوالی

نمایشگاه گروهی هنر متوالی که به نمایش آثار هنرمندانی مثل علی پور آذر، آرش ظریفیان و کیمیا پناهی اختصاص دارد، در گالری سو در حال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ نهم مهر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت 15 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88946451

از ابژه تا فیگور

نمایشگاه گروهی نقاشی از ابژه تا فیگور نمایشگاهی است که در گالری مژده در حال برپایی است. این نمایشگاه که به آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، تا تاریخ دوازدهم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 22067442

مجنون درجا غرق

مجنون در جا غرق نام نمایشگاه انفرادی محمد جعفر پاکروان است. این نمایشگاه که در گالری ثالث به نشانی خیابان کریم خان زند بین ایرانشهر و ماه شهر در حال برگزاری است، تا تاریخ بیستم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 88325376

دوران

نمایشگاه گروهی دوران به نمایش آثار هنرمندانی مثل شیوا بابایی، ملینا بهرامی و سمانه صالحی ابری اختصاص دارد. این نمایشگاه که در گالری همه در حال برگزاری است، تا تاریخ دوازدهم مهر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای چهارشنبه از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدید کنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 22700111

هویت چهل تکه

نمایشگاه انفرادی هویت چهل تکه که به نمایش آثار الهام عظیمی اختصاص دارد، در گالری موسسه هوم در حال برگزاری است. این نمایشگاه که در تاریخ دوم مهر ماه افتتاح شده، تا شانزدهم مهر هم ادامه دارد و همه روزه از ساعت 10 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

شماره تلفن هماهنگی: 22669425

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1137

به "آخر هفته کدام گالری ها باز هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخر هفته کدام گالری ها باز هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید