شروع گردشگری معکوس از کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان به آذربایجان شرقی

به گزارش آوای وحش، عظیمی پناه گفت: ظرفیت های متنوع گردشگری آذربایجان شرقی سبب گردشگری معکوس از کشورهایی همچون ترکیه و جمهوری آذربایجان به این منطقه شده است.

شروع گردشگری معکوس از کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان به آذربایجان شرقی

خبرنگاران: محمد عظیمی پناه سرپرست دفتر امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ملاقات با مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی دار با بیان اینکه آذربایجان شرقی جز 5 استان برتر کشور به لحاظ عملکرد و اقدامات مؤثر در سه حوزه تخصصی وزارت مربوطه است، گفت: به دنبال اقدامات و برنامه های مدون اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در حوزه تبلیغات و بازاریابی شاهد رشد قابل ملاحظه در شاخص های گردشگری و همچنین معرفی بیش از پیش این استان در میان گردشگران هستیم.

او در ادامه مجاورت آذربایجان شرقی با کشور های غربی را ظرفیتی مطلوب در توسعه گردشگری این استان و همچنین شمال غرب کشور دانست و گفت: ظرفیت های متنوع گردشگری آذربایجان شرقی سبب گردشگری معکوس از کشور هایی همچون ترکیه و جمهوری آذربایجان به این منطقه شده است که باید با تقویت زیرساخت ها این فرایند را تداوم بخشیم.

عظیمی پناه در ادامه عملکرد مطلوب استان ها را در جذب اعتبار و بودجه مؤثر دانست و جذب اعتبار قابل توجه برای آذربایجان شرقی را به دنبال عملکرد شاخص آن میان 31 استان امری ضروری دانست.

سرپرست دفتر امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبلیغات و بازاریابی را عامل موثر در رشد و توسعه گردشگری آذربایجان شرقی دانست.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 833

به "شروع گردشگری معکوس از کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان به آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع گردشگری معکوس از کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان به آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید