اعضای اصلی باند جعل اسناد و زمین خواری در تهران دستگیر شدند

به گزارش آوای وحش، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) اعضای اصلی باند جعل اسناد و زمین خواری در تهران دستگیر شدند.

اعضای اصلی باند جعل اسناد و زمین خواری در تهران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگاران، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، یک باند حرفه ای جعل اسناد و زمین خواری که مبادرت به کلاهبرداری، تصاحب و فروش اراضی و اموال عمومی و دولتی می کردند؛ شناسایی و دستگیر شدند.

این باند کلاهبردار اراضی مجهول المالک، املاک اشخاص ساکن خارج از کشور و اراضی عمومی و دولتی را شناسایی و سپس با سوءاستفاده از سوابق اسنادی ثبت شده در دفاتر اسناد رسمی مبادرت به جعل، تصاحب و فروش این اموال می کردند.

برابر اسناد پرونده، باند مزبور با موضوع یکی از سردفتران شهر تهران و با همراهی افرادی از ادارات ثبت اسناد و زمین خواران پس از شناسایی املاک، با شگردهایی همچون جعل و دستبرد به اسناد دفتر رسمی، اقدام به تعویض برگ های اصلی دفاتر با برگ های جعلی بازنویسی می کردند؛ که با تهیه رونوشت تازه از سند رسمی، نهایتاً با وکالت فروش و اخذ سند قطعی از اراضی یاد شده به نام خویش و خانواده دیگر افراد، مرتکب این عمل مجرمانه شده اند.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1051

به "اعضای اصلی باند جعل اسناد و زمین خواری در تهران دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای اصلی باند جعل اسناد و زمین خواری در تهران دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید