گل نساء در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا روی پرده رفت

به گزارش آوای وحش، تهران (پانا) - گل نساء نخستین فیلم بلند سینمایی ستار چمنی گل، در بخش تمرکز بر سینمای دنیا در چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم مونترال در کشور کانادا به نمایش درآمد.

گل نساء در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا روی پرده رفت

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

فیلم سینمایی گل نساء Golnesa به کارگردانی ستار چمنی گل، با فیلمنامه ویدا صالحی، با مدیریت فیلمبرداری محمد فکوری و با نقش آفرینی سعید داخ، علی محمد رادمنش، یگانه رجبی، ساقی زینتی، مسعود محمدی و ویدا عمویی؛ در جدیدترین حضور بین المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران در بخش تمرکز بر سینمای دنیا در چهل و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم مونترال Montreal در کشور کانادا روی پرده رفت.

تمرکز بر سینمای منتخب دنیا مهمترین بخش جشنواره بین المللی فیلم مونترال بعد از بخش اصلی رقابتی بین الملل به شمار می رود که فیلم های شاخصی از سینمای دنیا در آن به نمایش درمی آید.

بخش تمرکز بر سینمای دنیا که بازتاب دهنده وجه بین المللی جشنواره دنیای فیلم مونترال کانادا به شمار می رود؛ شامل فیلم های برتر از قاره های آمریکا، اروپا، آسیا، آفریقا و اقیانوسیه است که یکی از مهمترین و جذاب ترین بخش های این جشنواره است که سالانه هزاران تماشاگر را به خود جذب می نماید.

جشنواره فیلم مونترال با نمایش فیلم هایی از کارگردانان کشورهای مختلف دنیا در چندین بخش رقابتی و غیرقابتی از جمله؛ بخش رقابتی بین الملل، بخش رقابتی فیلم های اول، بخش تمرکز بر سینمای منتخب دنیا، استعدادهای جدید، مستندهای دنیا، سینمای کلاسیک، فیلم های دانشجویی، سینما در سایه ستاره ها، سینمای ما و ... در روزهای 1 تا 12 شهریور ماه جاری (23 آگوست تا 3 سپتامبر 2018) در شهر مونترال در کشور کانادا برگزار شد.

در طول ایام برگزاری جشنواره دنیای مونترال؛ بازار فیلم مونترال هم که یکی از بزرگترین مارکت های دنیا برای خریداران و پخش کنندگان فیلم است برگزار می گردد که فیلم سینمایی گل نساء در دو نوبت در این بازار هم برای خریداران و پخش کنندگان بین المللی فیلم به نمایش درآمد.

بازار فیلم جشنواره دنیای مونترال محلی برای عرضه و فروش آثار مختلف سینمایی و فعالان صنعت سینما است که از سراسر دنیا گرد هم می آیند. این بازار، دریچه ای برای ورود سینماگران خارجی به بازار فیلم آمریکای شمالی و همچنین برای ورود فیلم های سینمایی و محصولات تلویزیونی این قاره به سایر کشورهای دنیا است. تنها فیلم های پذیرفته شده در این جشنواره، می توانند در بازار فیلم جشنواره به معرض فروش درآیند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 155

به "گل نساء در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا روی پرده رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل نساء در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا روی پرده رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید