افزایش سفرهای زمستانی به مازندران

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران/مازندران مدیرکل گردشگری مازندران از افزایش سفرهای زمستانی به این استان خبرداد.

افزایش سفرهای زمستانی به مازندران

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، دلاور بزرگ نیا در مراسم افتتاح یک واحد هتل در شهر شیرود اظهار کرد: این واحدهای اقامتی در سواحل مازندران با چشم انداز فضای سبز و دسترسی به ساحل، امکانات مناسبی را برای آسایش و آرامش گردشگران تدارک دیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، زیربنای این مجموعه را 3هزار مترمربع مطرح کرد و ادامه داد: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در این هتل آپارتمان 70 میلیارد ریال است و این مجموعه برای 20 نفر شغل ایجاد نموده است.

وی با اشاره به اینکه از 27 اسفند سال گذشته تا 15 دی ماه امسال بیش از 41 میلیون نفر شب اقامت مسافر در مازندران ثبت شده است، توضیح داد: توزیع زمان سفر در تمامی فصول سال یکی از نکات قابل توجه در برنامه گردشگران مازندران در امسال بوده است.

وی اضافه کرد: در حالی که در سال های پیش گردشگران تنها در بهار و تابستان به مازندران سفر می کردند، اما امسال چرخه توزیع سفر به سمت فصول پاییز و زمستان نیز کشیده شده است.

بزرگ نیا یادآور شد: مازندران با دارا بودن بیشتر از 2000 اثر تاریخی و باستانی و ظرفیت های گردشگری فصول سرد سال همچون پرنده نگری، گردشگری روستایی، کوهنوردی و جنگل نوردی، در تمام فصول می تواند میزبان مسافران باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 64

به "افزایش سفرهای زمستانی به مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سفرهای زمستانی به مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید