امضای تفاهم نامه مشترک توسعه ظرفیت های گردشگری شاهین شهر و میمه

به گزارش آوای وحش، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، امضای تفاهم نامه مشترک توسعه ظرفیت های گردشگری شاهین شهر و میمه صورت گرفت.

امضای تفاهم نامه مشترک توسعه ظرفیت های گردشگری شاهین شهر و میمه

جواد چهرازی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با توجه به ظرفیت های گردشگری شهرستان شاهین شهر و میمه، این تفاهم نامه در راستای توسعه این ظرفیت ها میان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان و شهرداری شاهین شهر و میمه منعقد شد.

او ادامه داد: این تفاهم نامه در چهارچوب همکاری های دوجانبه و با در نظر گرفتن وظایف ذاتی و تمایل و علاقه طرفین به تقویت و توسعه روابط دوجانبه در زمینه ایجاد زمینه لازم برای توسعه و توسعه صنعت گردشگری و بعلاوه حرکت به سوی توسعه پایدار شهری به امضای دو طرف رسید.

چهرازی اضافه کرد: در این تفاهم نامه که با موضوع کلی تقویت همکاری های طرفین برای ایجاد و توسعه صنعت گردشگری در شاهین شهر به عنوان شهر مشخص و حامی اصفهان در زمینه توریسم با رویکردهای نوین و استانداردهای کیفی بین المللی منعقد شد، بر همکاری و مشارکت در ساخت و بهره برداری از موزه های دستاوردهای علمی ایران و اقوام ایرانی در شاهین شهر تأکید شد.

منبع: همگردی
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1404

به "امضای تفاهم نامه مشترک توسعه ظرفیت های گردشگری شاهین شهر و میمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه مشترک توسعه ظرفیت های گردشگری شاهین شهر و میمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید