انسداد 8 جاده به دلیل نبود ایمنی در راستا

به گزارش آوای وحش، مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در حال حاضر تردد در محورهای تهران ـ شمال روان است و در محور تهران ـ فشم بعضی مقاطع ترافیک نیمه سنگین داریم.

انسداد 8 جاده به دلیل نبود ایمنی در راستا

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر آشوری در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی راه ها از تردد روان در اغلب محورهای مواصلاتی اطلاع داد و گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس اطلاعات 2314 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 5.8 درصد کاهش دارد.

در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.9 درصد بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

ثبت حدود 117 هزار تردد در آزادراه کرج ـ تهران

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج ـ تهران با حدود 117 هزار تردد ثبت شد و پس از آن آزادراه کرج ـ قزوین با 114 هزار تردد و آزادراه تهران ـ کرج 109 هزار تردد از پرترافیک ترین جاده های کشور اشت.

انسداد 8 جاده به دلیل نبود ایمنی در جهت

وی با بیان اینکه در حال حاضر 8 جاده به دلیل نبود ایمنی در جهت مسدود است گفت: در این باره می توان به محورهایی نظیر پونل ـ خلخال، گنج نامه ـ تویسرکان، خرم آباد ـ پلدختر، جاده فرعی شمشک ـ دیزین و محور شهداد ـ نهبندان اشاره نمود.

تردد روان در محورهای تهران ـ شمال

آشوری گفت: در حال حاضر در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان همچنین آزادراه قزوین ـ رشت و آزادراه تهران ـ شمال در جهت رفت و برگشت ترافیک روان است.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور از بروز ترافیک نیمه سنگین در محور تهران ـ فشم محدوده رودک اطلاع داد.

بارش پراکنده در محور کندوان

وی درباره شرایط ترافیکی جاده ها اعلام کرد: در حال حاضر در بعضی از محورهای استان البرز بارش پراکنده داریم همچنین در محور کندوان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 913

به "انسداد 8 جاده به دلیل نبود ایمنی در راستا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسداد 8 جاده به دلیل نبود ایمنی در راستا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید