انقلاب در عکاسی با نصب 16حسگر روی یک دوربین

به گزارش آوای وحش، شرکت لایت که قبلاً دوربین های پنج گانه گوشی نوکیا 9 را برای ارتقای کیفیت عکاسی گوشی یادشده طراحی نموده بود، فناوری تازه ای را ابداع نموده که عکاسی حرفه ای را تسهیل می نماید.

انقلاب در عکاسی با نصب 16حسگر روی یک دوربین

شرکت لایت بیانیه ای صادر و اعلام نموده برای غلبه بر محدودیت های عکاسی با حسگرهای کوچک دوربین های امروزی به دنبال نصب دهها حسگر با نقاط تمرکز کانونی متفاوت است تا با ترکیب داده های همه این دوربین ها، عکس نهایی با کیفیت مناسب به دست آید.

این شرکت نمونه اولیه چنین دوربینی را فراوری نموده که ال 16 نام دارد و قیمت آن 2000 دلار است. کارشناسان این دوربین جدید را یک شگفتی مهندسی توصیف نموده اند که کیفیت عکاسی با آن بسیار بیشتر از دوربین های گوشی های هوشمند است. دوربین یادشده دارای 16 حسگر است و البته معین نیست آیا امکان نصب این تعداد حسگر بر روی گوشی های هوشمند کوچک وجود دارد یا خیر.

دریافت و ذخیره سازی داده های 16 حسگر دوربین توسط پردازنده های گوشی های هوشمند مهم ترین چالشی است که انتقال این فناوری به تلفن های همراه را سخت می نماید.

شرکت لایت در بیانیه خود اعلام نموده دیگر در صنعت فراوری گوشی های هوشمند فعالیت نخواهد کرد و بنابراین تجاری سازی این فناوری برای استفاده در گوشی ها با ابهام روبرو است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 380

به "انقلاب در عکاسی با نصب 16حسگر روی یک دوربین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انقلاب در عکاسی با نصب 16حسگر روی یک دوربین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید