بادامکی: شخصیت پرسپولیس برگ برنده مقابل الهلال است

به گزارش آوای وحش، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس شخصیت این تیم را مهم ترین برگ برنده مقابل الهلال دانست.

بادامکی: شخصیت پرسپولیس برگ برنده مقابل الهلال است

حسین بادامکی در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: در تاجیکستان، کار سختی پیش روی تیم بود و پرسپولیس خیلی خوب عمل کرد. استقلال دوشنبه در ضد حمله تیم خطرناکی بود ولی به آنها فرصت ندادند. الهلال هم تیم قوی و عظیمی است. شرایط اقتصادی، استادیوم و تماشاگر و عدم برگزاری لیگ ایران به سود آنهاست ولی برگ برنده دست پرسپولیس است.

بازیکن پیشین سرخپوشان ایران درباره ارزیابی خود از شرایط حال حاضر پرسپولیس گفت: تیم ما با این که از شرایط مسابقه دور بود و این مساله کار را دشوارتر می کرد، بازی خوبی را برابر استقلال تاجیکستان ارایه داد. در خصوص حریف نباید این تصور را داشت که از سطح پایین تر فوتبال می آمد. ما توان این تیم را در مرحله گروهی دیدیم. حریف خطرناکی بود که نتیجه عدم مهار توانمندی هایش را به الهلال نشان داد. آن ها در ضد حملات سریع و با برنامه بودند ولی این فزونی پرسپولیس بود که با شناسایی درست، موقعیت های زیادی به آن تیم نداد. اگر پرسپولیس درست عمل نمی کرد، آنها حتما به گل می رسیدند و البته پرسپولیس، قبل از گل مهدی ترابی هم شرایط زدن گل را داشت که به هر حال موقعیت ها به ثمر ننشست.

وی ادامه داد: در مجموع، پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت باید در نظر بگیریم حریف در کوران مسابقات داخلی و در اوج آمادگی بود و پرسپولیس کاملا از شرایط مسابقه دور. از طرفی پرسپولیس در خانه حریف و در حضور تماشاگران آنها و در زمین چمن مصنوعی بازی می کرد. به نظرم تیم ما کاملا امیدوار کننده بازی کرد.

حسین بادامکی که این روزها دوره مربیگری درجه A را پشت سر می گذارد، درباره مصاف سرخپوشان با الهلال در مرحله بعدی و ارزیابی خود از شرایط تیم عربستانی اعلام نمود: الهلال یک تیم ریشه دار و صاحب اسم در آسیا است. یک تیم قوی و عظیم که همواره جزو مدعیان به شمار میرود. آن ها برای بازیکن و مربی هزینه خیلی زیادی نموده اند. با تمام این اوصاف، با توجه به مسابقه ای که با استقلال داشتند باید بگویم تیمی هستند که پرسپولیس با تمرکز و حواس جمع، حتی با وجود دوری از مسابقات رسمی می تواند در عربستان، از سد حریف بگذرد. رقم زدن این اتفاق، کار هر تیمی نیست. البته شرایط فنی الهلال در یک ماه آینده با توجه به بازی هایی که دارند، تغییراتی خواهد داشت ولی حتی استقلال هم اگر از موقعیت های خودش به ویژه روی آغاز مجددها استفاده می کرد، محتمل بود که برنده بازی باشد. وقتی جلوی تیمی مثل الهلال گل بخورید، طبعا کار خیلی سخت تر می گردد.

وی اضافه نمود: در آن مسابقه، کار برای هر دو تیم سخت است. عدم برگزاری مسابقات داخلی، قطعا روی کیفیت پرسپولیس تاثیر می گذارد. از سوی دیگر، احتمال آسیب دیدگی کاهش می یابد. اعتقاد دارم پرسپولیس هوش و ابزار فزونی در این مسابقه را دارد. یک عاملی که کار را سنگین تر می نماید، بازی در خانه حریف است. الهلال، تماشاگران خاص خود را دارد. با این وجود من حس خوبی نسبت به شرایط فنی پرسپولیس دارم؛ این تیم همواره می خواهد پیروز باشد. شخصیت پرسپولیس، برگ برنده تیم است. خیلی مهم خواهد بود که در این بازی گل نخوریم و این از پرسپولیس برمی آید؛ در این صورت راهی برای گل زدن هم پیدا می کنیم.

بادامکی در خاتمه، درباره قصد پرسپولیس برای تکرار قهرمانی لیگ، توضیح داد: مهم این است که حوصله پرسپولیس از قهرمانی ها خودش سر نرود. البته فراموش نکنیم که سپاهان یک رقیب خیلی جدی به شمار میرود. ما برای دوره مربیگری در هتل المپیک هستیم و می بینیم که سپاهان دو تیم کامل را در اختیار دارد ولی با این وجود، در شرایط عادی شانس قهرمانی پرسپولیس با این ذهنیت برنده ای که دارد را بیشتر می دانم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1129

به "بادامکی: شخصیت پرسپولیس برگ برنده مقابل الهلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادامکی: شخصیت پرسپولیس برگ برنده مقابل الهلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید