برای تماشا بازی ایران و کره به جای ورزشگاه به سینما بروید

به گزارش آوای وحش، تهران (پانا) - در حالیکه بازی تیم های فوتبال ایران و کره قرار است از ساعاتی دیگر در ورزشگاه آزادی تهران بدون تماشاگر برگزار گردد، محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران سینما از پخش این رویداد ورزشی در سینماهای کشور خبر داده است.

برای تماشا بازی ایران و کره به جای ورزشگاه به سینما بروید

نزدیک به یک ماه پیش بود که رئیس فدراسیون فوتبال ایران خبر از حضور اندک تماگران فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران برای تماشا بازی ایران و کره جنوبی داده بود.

در ادامه عزیزی خادم بیان نمود این حضور ده هزار نفری با همراهی بانوان فوتبالدوست خواهد بود، در ادامه اخباری مبنی بر حضور افرادی که دو دوز واکسن کرونا را زده بودند و کادر درمان برای تماشا این ملاقات به گوش می رسید تا اینکه در ابتدای هفته جاری اعلام شد که این بازی بدون تماشاگر خواهد بود.

حال محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفتگویی با مهر عنوان نموده است: بر اساس آنچه در شورای صنفی نمایش تصویب شد سینماها می توانند بازی فوتبال ایران و کره جنوبی را پخش نمایند.

صابری در سرانجام بیان نمود: پخش فوتبال راهی برای آگاهی مخاطبان از بازگشایی سینماهاست.

یادآور می گردد، این بازی امروز 20 مهرماه ساعت 17 پخش می گردد و مخاطبان می توانند آن را در سینماها دنبال نمایند.

این بازی در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می گردد و اکران عمومی آن در سالن های سینما فرصتی برای دور هم تماشا بازی امروز است.

پردیس سینمایی ملت از اولین سالن های سینمایی است که بلیت های بازی امروز را به قیمت 30 هزار تومان در سامانه سینماتیکت عرضه نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1162

به "برای تماشا بازی ایران و کره به جای ورزشگاه به سینما بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تماشا بازی ایران و کره به جای ورزشگاه به سینما بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید