برگزاری تور مجازی اکوتوریسم شهرستان طبس

به گزارش آوای وحش، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، حسن رمضانی روز پنج شنبه 13 خردادماه 1400 اظهار کرد: این تور مجازی از سوی انجمن علمی دانشجویی جغرافیای دانشگاه بیرجند و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، انجمن علمی دانشجویی جغرافیای دانشگاه های رازی کرمانشاه، محقق اردبیلی، دامغان، مازندران و پیغام نور ارومیه، روز دوشنبه 10 خرداد 1400 برگزار گردید.

برگزاری تور مجازی اکوتوریسم شهرستان طبس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اضافه نمود: در این مبینار، اطلاعات جامعی در مورد اکوتوریسم و معرفی آثار طبیعی ثبت شده شهرستان طبس در لیست میراث ملی ارائه شد.

او توضیح داد: آثار ارزشمند ثبت شده طبس که 10 اثر طبیعی هستند، شامل درختان کهنسال، آبشار، بیابان، کال، چشمه، منظر و جنگل بوده و از جاذبه های شاخص این شهرستان به تعداد می فرایند.

رمضانی ادامه داد: این پدیده های منحصر به فرد، همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نمایند و با عنایت به اینکه آثار طبیعی جزو آثار تجدیدناپذیر هستند لذا حفاظت و نگهداری از آنها بسیار حائز اهمیت بوده و در این خصوص مشارکت دستگاه های ذیربط و همکاری مردم محلی و گردشگران را می طلبد.

برنامه تور مجازی اکوتوریسم شهرستان طبس، بسیار مورد توجه دانشجویان و علاقمندان نهاده شد و آنها با جاذبه های طبیعی شهرستان زیبا و تاریخی طبس آشنا شدند.

منبع: گردشبان
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1053

به "برگزاری تور مجازی اکوتوریسم شهرستان طبس" امتیاز دهید

3 کاربر به "برگزاری تور مجازی اکوتوریسم شهرستان طبس" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور مجازی اکوتوریسم شهرستان طبس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید