برگزاری ویژه برنامه با بچه های روستا در رودبار

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: همزمان با چهل ویکمین فجر انقلاب اسلامی، مربیان کانون استان گیلان با ویژه برنامه با بچه های روستا میهمان بچه ها و نوجوانان روستای اسطلخ جان شهرستان رودبار شدند.

برگزاری ویژه برنامه با بچه های روستا در رودبار

اسفندیار ضیایی در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری ویژه برنامه با بچه های روستا به مناسبت فرارسیدن چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستای اسطلخ جان شهرستان رودبار اطلاع داد و اظهار کرد: در این برنامه بچه ها و نوجوانان روستایی میزبان مربیان کانون های پرورش فکری استان شدند.

وی با بچه های روستا را برنامه ای فرهنگی و کتاب محور دانست و اضافه نمود: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای ارائه خدمات فرهنگی به بچه ها روستایی و مناطق کم برخوردار است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان توضیح داد: این حرکت فرهنگی که با مشارکت مرکز آفرینش های ادبی، مربی کتابخانه سیار روستایی کانون رستم آباد و همراهی بیش از 70 دانش آموز اسطلخ جانی انجام شد، با اجرای نمایش خلاق، معرفی کتاب و برپایی کارگاه نوشتن خلاق با موضوع چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، قصه گویی و خوانش شعر و آثار ادبی اعضا همراه بود.

ضیایی ادامه داد: مربیان کانون همچنین از انقلاب مردمی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) برای بچه ها صحبت کردند و جانفشانی شهیدان را به بچه ها و نوجوانان یادآور شدند.

وی اجرای مسابقه حضوری و اهدای بسته های فرهنگی به حاضران را از دیگر برنامه های مربیان کانون پرورش فکری در قالب ویژه برنامه با بچه های روستا دانست و اظهار داشت: کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان گیلان در قالب 31 مرکز فرهنگی و هنری ثابت، دو مرکز فراگیر(ویژه بچه ها و نوجوانان با نیازهای خاص)، چهار کتابخانه پستی، دو کتابخانه سیار روستایی و همچنین یک کتابخانه سیار شهری به ارایه خدمات فرهنگی به مخاطبان می پردازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 112

به "برگزاری ویژه برنامه با بچه های روستا در رودبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ویژه برنامه با بچه های روستا در رودبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید