برترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی

به گزارش آوای وحش، آشنایی با هتل های 5 ستاره کوش آداسی

کوش آداسی واقع در ساحل غربی کشور ترکیه و جنوب ازمیر، به اسم یکی از محبوب ترین گزینه ها برای تعطیلات به تعداد می آید. در واقع، کوش آداسی به اسم یکی از مجذوب کننده ترین شهرهای دریای اژه شناخته شده است. کوش آداسی داستانی فوق العاده دارد. دهکده ای که در گذشته بیشتر به اسم محلی برای ماهیگیری شناخته می شد اکنون تبدیل به شهری توریستی شده است.

برترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی

بهترین تجربه سفر را با هزینه تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

کوش آداسی تجلی تلالو آفتاب در دریا را به زیباترین شکل ممکن ترسیم می نماید. نوازش نسیم های بهاری در سواحل کوش آداسی رخوت و خستگی را از جان می کاهند. اگر می خواهید به کوش آداسی سفر کنید و در پی هتل های 5 ستاره ساحلی و لوکس هستید، با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید. در این مقاله قصد داریم هتل های 5 ستاره کوش آداسی را به شما معرفی کنیم.

هتل کلاب ماروی کوش آداسی (Club Marvy)

اگر می خواهید در هتلی ساحلی اقامت کنید، کلاب ماروی انتخاب مناسبی خواهد بود. این هتل ساحلی یکی از برترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که فقط 1.5 کیلومتر از مرکز شهر اوزدر فاصله دارد. هتل کلاب ماروی، ساحل اختصاصی دارد و با اقامت در این هتل، منظره دریا را در مقابل اتاق خود خواهید داشت.

اتاق های هتل 5 ستاره کلاب ماروی دارای مبلمان مدرن هستند. تمامی اتاق ها تلویزیون ماهواره ای، تهویه مطبوع و بالکن دارند. اتاق ها دارای حمام اختصاصی با امکانات رفاهی هستند. میهمانان می توانند صبح های زود صبحانه ای را به صورت بوفه آزاد به همراه آب پرتقال تازه میل نمایند. البته اگر خواب صبحگاهی برایتان دلچسب تر است نگران نباشید، گزینه ای دیگری به نام صبحانه دیرهنگام هم در هتل کلاب ماروی موجود است.

برترین زمان سفر به کوش آداسی

کلاب ماروی بعلاوه دارای 6 رستوران است. در هر کدام از رستوران ها می توانید در مقابل منظره ساحل بنشینید و غذاهای متنوعی مانند دریایی، ترکی، ایتالیایی، فست فود و اژه ای سفارش دهید. در هتل کلاب ماروی در طول روز 2 بار میان وعده برای مهمانان هم وجود دارد. میهمانان هتل کلاب ماروی بعلاوه می توانند از نوشیدنی های خنک در بار کنار استخر لذت ببرند.

آدرس: Cumhuriyet Mah.3008 Sokak No:1 Kesre Koyu Özdere, Menderes İzmir, 35495 Ozdere, Turkey -

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی (DoubleTree by Hilton Kusadasi)

هتل دابل تری بای هیلتون یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که با نمای شیشه ای و نورهای آبی رنگ، زیبایی و لوکس بودنش را به رخ شهر می کشد. مهمانان می توانند در قسمت پشت بام هتل، از رستوران و بارهای شیک و مدرن آن استفاده نمایند. غذاهای هتل دابل تری کوش آداسی رو به روی منظره دریای اژه سرو می گردد.

هتل DoubleTree استخر روباز، سرپوشیده و یک مرکز تناسب اندام 24 ساعته دارد. تمامی اتاق های هتل پنجره های بلندی دارند که رو به بالکن شیشه ای باز می شوند. طراحی داخل اتاق ها مدرن است. هر اتاق در هتل دابل تری امکاناتی از قبیل تلویزیون LCD با کانال های ماهواره ای، مینی بار و کتری برقی دارد و سرویس های بهداشتی اختصاصی دارای لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار هستند.

رستوران هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی غذاهای خوشمزه محلی و فصلی را سرو می نمایند. صبحانه به صورت بوفه آزاد برای مهمانان ارائه می گردد. مهمانان می توانند نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را از بار سفارش دهند.

امکانات اسپا و ماساژ هتل مکانی ایده آل برای استراحت هستند و میهمانان برای استفاده از آبگرم یک بار 15٪ تخفیف دریافت می نمایند. هتل دابل تری با ساحل بانوان 3 کیلومتر و خیابان بارس 1.5 کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه فاصله هتل دابل تری بای هیلتون از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 65 کیلومتر است.

آدرس: Ataturk Bulvarı, Yat Limanı Karsısı, 09400 Kusadası, Turkey

هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی (Charisma De Luxe Hotel)

اگر می خواهید تعطیلات خود در کوش آداسی را در هتلی 5 ستاره بگذرانید، می توانید هتل کاریزما دلوکس را انتخاب کنید. هتل Charisma De Luxe کوش آداسی ساحل اختصاصی 60 متری دارد و منظره دریای اژه پیش روی مهمانان این هتل است. تمامی اتاق های هتل دارای بالکن و حمام آبگرم با منظره دریا هستند. بعلاوه امکاناتی مانند تلویزیون LCD با کانال های ماهواره ای و مینی بار دارند. مینی بار شامل دو بطری آب، دو بطری آب معدنی و دو نوشابه است.

راهنمای سفر به کوش آداسی

در هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه آزاد سرو می گردد. غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران مون لایت (Moonlight) سرو می گردد، در حالی که مهمانان هتل می توانند شیرینی ها را در شیرینی پزی بلک کافی (Black coffee) نوش جان نمایند. امکانات تفریحی و رفاهی در هتل کاریزما دلوکس شامل استخر سرپوشیده داخلی با حمام ترکی، سونا و مرکز زیبایی است. بعلاوه ورزش های آبی و مرکز غواصی در ساحل هتل موجود است.

هتل کاریزما (Charisma) در 20 کیلومتری افسس و 45 کیلومتری میلتوس و پریه نه واقع شده است. این هتل با فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر 70 کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه فاصله آن با مراکز خرید کوش آداسی 15 دقیقه است.

آدرس: Akyar Mevkii Turkmen Mah. Gazibegendi Bulvari No 7, 09400 Kusadası, Turkey

هتل رامادا اند سوئیتز کوش آداسی (Ramada Hotel & Suites Kusadasi)

هتل رامادا اند سوئیتز یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی است. هتل رامادا اند سوئیتز در ساحلی اختصاصی واقع شده است. این هتل دارای استخر روباز فصلی، رستورانی با غذاهای بین المللی و مرکز تناسب اندام است. اتاق های هتل رامادا اند سوئیتز دارای تلویزیون با کانال های کابلی و سرویس بهداشتی های اختصاصی هستند.

در هتل رامادا اند سوئیتز می توانید صبحانه محلی و بوفه آزاد میل کنید. مهمانان هتل رامادا کوش آداسی می توانند از سونا استفاده و نوشیدنی های خود را در این مکان میل نمایند. بعلاوه مهمانان می توانند با پرداخت هزینه اضافی از خدمات حمل و نقل به فرودگاه بهره مند شوند.

هتل رامادا اند سوئیتز از مارینا کوش آداسی 2 کیلومتر و بازار عظیم کوش آداسی 3.5 کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه فرودگاه عدنان مندرس ازمیر از هتل رامادا کوش آداسی 77 کیلومتر است.

آدرس: Türkmen .Mah. Bayraklıdede Mev.Selçuk Bl.No:1 Kuşadası, 09400 Kusadası, Turkey -

کرومار افسوس بیچ اند اسپا ریزورت کوش آداسی (Korumar Ephesus Beach & Spa Resort - Ultra All Inclusive)

هتل کرومار افسوس یکی از برترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که در محوطه ای سرسبز و در 7 کیلومتری مارینا کوش آداسی واقع شده است. این هتل، ساحل اختصاصی دارد. در هتل کرومار افسوس، استخر روباز به همراه سرسره های آبی در محوطه ساحلی قرار گرفته اند. همه اتاق ها دارای یک تلویزیون LCD با کانال های ماهواره ای و اتاق پذیرایی هستند.

در هتل Korumar Ephesus Beach & Spa Resort بعضی از واحدها دارای بالکن هستند. از امکانات اختصاصی هر اتاق می توان به حمام هایی مجهز به دمپایی و لوازم آرایشی رایگان اشاره نمود. کارکنان پذیرش در هتل کرومار افسوس کوش آداسی به زبانهای آلمانی و انگلیسی صحبت می نمایند. بعلاوه شاتل فرودگاه در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی ارائه می گردد.

ساحل بانوان و آکوا فانتزی کوش آداسی 13 کیلومتر از این هتل فاصله دارند. نزدیکترین فرودگاه به هتل کرومار افسوس کوش آداسی، فرودگاه عدنان مندرس ازمیر است که در 56 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

آدرس: Atatürk Mah. No:16 Pamucak Mevkii Selçuk, Izmir, 35920 Kusadası, Turkey -

طاهره یلفانی

  • لوکس ترین ایرلاین های دنیا در سال 2021
  • مجذوب کننده ترین بناهای متروکه دنیا
  • ارزانترین هتل های استانبول

Set your Author Custom HTML Tab Content on your Profile page

منبع: فلای تودی
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1057

به "برترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های 5 ستاره کوش آداسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید