خاطره جالب دختر مجید قناد از دوران کودکی اش

به گزارش آوای وحش، سمن قناد، بازیگر و کارگردان تئاتر و دختر مجید قناد این روز ها با نمایش تملیخا روی صحنه کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر است.

خاطره جالب دختر مجید قناد از دوران کودکی اش

به گزارش خبرآنلاین، از او می پرسیم اگر ما به عنوان کسانی که کودکی شان در اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد گذشته است مجید قناد را با برنامه هایی، چون فیتیله، آدینه تعطیله و تکیه کلام و حرکت خاص دستش هنگامی که می گفت یه برنامه ببینیم و... به خاطر می آوریم او به عنوان دختر مجید قناد این هنرمند را چگونه به خاطر می آورد، می گوید: آن چه برای همواره در ذهنم مانده است تفکیکی است که او میان زندگی کاری و زندگی خانوادگی اش قائل می شد و زمانی است که به صورت جداگانه برای هر یک از این ها می گذاشت.

این بازیگر تئاتر با اشاره به این که خاطرم هست مثلا اگر قرار بود با هم به خرید برویم مسیری که در حالت عادی 20 دقیقه طول می کشید، طی کردنش برای ما یک ساعت و نیم زمان می برد، ادامه می دهد: چرا؟ چون بابا با همه بچه هایی که به سراغش می آمدند می گفت و می خندید و عکس می گرفت و برای شان زمان می گذاشت. او این صبر و حوصله را هم برای این بچه ها و هم برای ما در خانه، به خرج می داد و الان که وارد محیط کار حرفه ای شده ام می فهمم که به عنوان مثال وقتی خودم به خانه می رسم دلم می خواهد به هیچ چیز فکر نکنم و فقط استراحت کنم، اما او به خانه که می رسید با تمام آن خستگی ها، با من و برادرم می گفت، می خندید، شوخی می کرد و؛ و همان قدر که لبخندزدن به بچه های خودش برایش مهم بود، لبخندزدن به بچه هایی که در بیرون از خانه می دید هم برایش اهمیت داشت و درواقع این دو، برایش در یک پایه از اهمیت قرار داشت و همواره توی جیبش پر از شکلات بود که اگر بچه ای را می بیند دست خالی از کنارش نگذرد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1269

به "خاطره جالب دختر مجید قناد از دوران کودکی اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره جالب دختر مجید قناد از دوران کودکی اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید