خبرنگاران حدود 10 درصد کرونایی های البرز مسافر هستند

به گزارش آوای وحش، کرج - خبرنگاران - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که بین پنج تا 10 درصد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های این استان مسافر و مربوط به سایر مناطق کشور هستند.

خبرنگاران حدود 10 درصد کرونایی های البرز مسافر هستند

دکتر حسن ایلانلو روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: برخی از این بیماران به خاطر امکانات مناسب البرز به این استان آمده یا توسط گروه های غربالگری کرونا در جاده های استان شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: تعدادی نیز بومی البرز هستند اما در خارج استان به کرونا مبتلا شده و برای درمان به بیمارستان های البرز انتقال یافته اند.

ایلانلو با بیان اینکه تا به امروز تعدادی از کادر درمانی بیمارستان های استان به کرونا مبتلا شده اند،گفت : خوشبختانه این کارکنان تحت درمان قرار گرفته اند و بهبود یافته اند.

از ابتدای شیوع کرونا در استان البرز تا به امروز 2 هزارو 260 بیمار مشکوک و قطعی ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تحت درمان قرار گرفته اند که در این مدت 115 بیمار قطعی کرونا و 69 بیمار مشکوک در استان جان باخته اند.

اکنون 480 بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در جهت مسافران 14 استان کشور قرار گرفته است.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از190 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 206

به "خبرنگاران حدود 10 درصد کرونایی های البرز مسافر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حدود 10 درصد کرونایی های البرز مسافر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید