خرید آپارتمان های نقلی در مرکز تهران چقدر پول می خواهد؟ ، جدول قیمت ها ؛ زیر 3 میلیارد خانه خریداری کنید

به گزارش آوای وحش، در گزارش زیر به آنالیز قیمت و مشخصات آپارتمان های نقلی مرکز تهران خواهیم پرداخت.

خرید آپارتمان های نقلی در مرکز تهران چقدر پول می خواهد؟ ، جدول قیمت ها ؛ زیر 3 میلیارد خانه خریداری کنید

به گزارش خبرنگاران به نقل از اقتصاد آنلاین، از آنجایی که قیمت خانه در چند سال اخیر نوسان زیادی داشته است و قیمت ها به صورت نجومی درحال افزایش بوده است، عده ای از مردم در پی خانه های نقلی با قیمتی متعادل می گردند. ما در این گزارش خانه های نقلی در مرکز تهران را مورد آنالیز قرار داده ایم.

اگر قصد سرمایه گذاری در مرکز تهران را دارید خانه های نقلی که متراژی محدود دارند، می توانند از انتخاب های شما باشند. شما می توانید واحدی 50 متری در محله فاطمی درحالی که 13 سال از ساخت آن گذشته و یک اتاق خواب نیز داشته باشد را با سرمایه ای معادل 3 میلیارد و 120 میلیون بخرید.

اگر واحدی مقرون به صرفه قیمت تر در همین محله بخواهید، می توانید واحدی 10 ساله با متراژ 44 متر و 1 اتاق خواب را با قیمت 2 میلیارد و 800 میلیون تومان بخرید.

آپارتمانی در محله امیرآباد با سنی معادل 15 سال و متراژ 48 متر درحالی که تک خوابه است در روزهای گذشته معادل 2 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

بعلاوه واحدی دیگر در همین محله با متراژ 40 متر و سنی حدود 30 سال و 1 اتاق خواب، قیمتی بالغ بر 2 میلیارد تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی 46 متری در میدان ولیعصر درحالی که 21 سال از ساخت آن گذشته باشد و 1 اتاق خواب داشته باشد، به بودجه ای معادل 1 میلیارد و 900 میلیون تومان نیاز دارید.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی در یوسف آباد دارید، می توانید واحدی 38 متری با سنی حدود 28 سال و 1 اتاق خواب را با سرمایه ای معادل 3 میلیارد تومان بخرید.

اگر واحدی نوساز در همین محله می خواهید، آپارتمانی 46 متری با 1 اتاق خواب قیمتی بالغ بر 4 میلیارد و 200 میلیون تومان دارد.

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1480

به "خرید آپارتمان های نقلی در مرکز تهران چقدر پول می خواهد؟ ، جدول قیمت ها ؛ زیر 3 میلیارد خانه خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آپارتمان های نقلی در مرکز تهران چقدر پول می خواهد؟ ، جدول قیمت ها ؛ زیر 3 میلیارد خانه خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید