درگیری لفظی مربیان گل گهر با داور، اعتراض شدید قلعه نویی

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور پیروز شد با پیروزی مقابل گل گهر سیرجان به سه امتیاز شیرین خانگی دست پیدا کند.

درگیری لفظی مربیان گل گهر با داور، اعتراض شدید قلعه نویی

شاگردان فیروز کریمی در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به مصاف گل گهر سیرجان رفتند و با یک گل این تیم را شکست دادند.

تراکتور در نیمه دوم تیم برتر میدان بود و در دقایق خاتمهی پیروز شد به وسیله محمد عباس زاده به گل فزونی دست پیدا کند.

سرخ پوشان فوتبال تبریز با این پیروزی شیرین، تعداد امتیازات خود را به عدد 39 رساندند و به رده چهارم جدول صعود کردند.

در حالی که داور 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام نموده بود گل تراکتور در دقیقه 90 + 6 به ثمر رسید و این موضوع اعتراض مربیان گل گهر و نیمکت نشینان این تیم را به همراه داشت.

درگیری های لفظی بعداز گل تراکتور بین داور بازی و مربیان گل گهر بالا گرفت و رضا کرمانشاهی داور این مسابقه چند کارت زرد به نیمکت نشینان میهمان نشان داد.

پس از این اتفاق یکی از بازیکنان تراکتور روی زمین افتاد که کادر پزشکی مجبور شدند او را با به بیرون از زمین منتقل نمایند. همین وقت های تلف شده باعث شد تا بازیکنان و نیمکت نشینان گل گهر بازهم به داوری معترض شوند.

امیر قلعه نویی معتقد بود در دقایق خاتمهی شوت بازیکن تیمش از خط عبور نموده و داور باید یک گل برای گل گهر می گرفت که همین موضوع باعث شد تا قلعه نویی به عملکرد یاری داور این بازی اعتراض شدیدی داشته باشد.

در خاتمه بازی سعید الهویی مربی گل گهر بازیکنان تیمش را از زمین بیرون کرد و اجازه نداد به تیم داوری نزدیک شوند.

این دومین پیروزی تیم تراکتور تبریز با راهنمایی فیروز کریمی بود. او در سه ملاقات گذشته تراکتور دو پیروزی مشابه یک بر صفر مقابل ذوب آهن و گل گهر کسب کرد و در مصاف با استقلال با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.

در این ملاقات که قضاوت آن به عهده رضا کرمانشاهی بود، سعید صادقی، محمد آقاجانپور و علیرضا آرتا از تیم گل گهر با کارت زرد جریمه شدند. بعلاوه علی اصغر عاشوری از تیم گل گهر با دریافت دو کارت زرد و در دقیقه 85 بازی از زمین مسابقه اخراج شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1038

به "درگیری لفظی مربیان گل گهر با داور، اعتراض شدید قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری لفظی مربیان گل گهر با داور، اعتراض شدید قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید