دز سوم اسپونتیک وی ایمنی را افزایش می دهد

به گزارش آوای وحش، معاون مدیر موسسه گامالیا، می گوید: واکسیناسیون با دز سوم اسپونتیک وی ایمن است و محافظت بیشتری فراهم می نماید.

دز سوم اسپونتیک وی ایمنی را افزایش می دهد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تاس، دنیس لوگونوف، معاون مدیر موسسه گامالیا، می گوید: واکسیناسیون با دز سوم اسپونتیک وی ایمن است و محافظت بیشتری فراهم می نماید.

معاون مدیر موسسه تحقیقات گامالیا بعلاوه اعلام نمود که ممکن است بعضی از افراد هیچ واکنشی نسبت به واکسیناسیون نداشته باشند.

دنیس لوگونوف تاکید می نماید، دوز سوم واکسن اسپونتیک وی بی خطر است و ممکن است آنتی بادی بالاتر از آنچه پس از دو دز اول مشاهده شده است فراهم کند.

وی گفت: ناقلین آدنوویروس نمی توانند در داخل بدن انسان تکثیر شوند، بنابراین تجویز آنها به مراتب ایمن تر از ابتلا به بیماری است. و به طور طبیعی، تجویز ناقل آدنو ویروس به طور مکرر امکان پذیر است.

لوگونوف در خاتمه گفت: بعضی داده ها از مطالعات خارجی وجود دارد که نشان می دهد پاسخ پس از واکسیناسیون سوم حتی بیشتر از دو بار اول است؛ علاوه بر این آنالیز اخیر این مرکز نشان می دهد واکسن کرونا در برابر جهش های تازه آن از جمله های سویه های انگلیسی و آفریقای جنوبی این ویروس به خوبی عمل می نماید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1076

به "دز سوم اسپونتیک وی ایمنی را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دز سوم اسپونتیک وی ایمنی را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید