روسیه و آمریکا در پی موجود افسانه ای

به گزارش آوای وحش، دانشمندانی از چندین کشور از جمله روسیه و آمریکا برای کشف موجودی افسانه ای به نام یتی به سیبری می فرایند.

روسیه و آمریکا در پی موجود افسانه ای

این اتفاق پس از آن اتفاق افتاده که گزارشاتی مبنی بر تماشا این موجود افسانه ای در 20 سال گذشته در این منطقه، افزایشی سه برابری داشته است.

دانشمندانی از کشورهای روسیه، آمریکا، کانادا، سوئد، استونی، مغولستان و چین برای آنالیز مدارکی از تماشا این موجود به سیبری می فرایند، موجودی که هیچگاه بودنش اثبات نشده است.

بر اساس اعلام رادیو صدای روسیه، این کنفرانس اواخر همین هفته برگزار خواهد شد.

مواردی از تماشا یتی ها در کمرورو و آلتای در 3200 کیلومتری شرق مسکو نسبت به 20 سال پیش با افزایشی سه برابری روبرو شده است بطوری که دانشمندان تخمین می زنند چندین یتی در منطقه وجود داشته باشد.

مدارک دیگر در خصوص وجود این مخلوقات شامل آلونک هایی از شاخ و برگ و رد پاهایی به طول 35 سانتیمتر هم در منطقه یافته شده است.

گروهی از دانشمندانی این کنفرانس برای آنالیز این شواهد به کوهستان های این منطقه اعزام می شوند تا تحقیقاتی را انجام و کوششی را برای پیدا کردن یتی انجام دهند.

این نخستین مورد کوشش برای کشف این موجود افسانه ای از سال 1958 تا به امروز است. زمانی که دانشمندانی از آموزشگاه علوم شوروی سابق در غرب سیبری در پی یتی می گشتند.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

منبع: برترین ها
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1066

به "روسیه و آمریکا در پی موجود افسانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه و آمریکا در پی موجود افسانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید