رونمایی از طرح های ملی بهار تندرستی فدراسیون ورزشهای همگانی

به گزارش آوای وحش، به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، در این مراسم که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید، احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، اسمعیل زیارتی رئیس مرکز مطالعات شهری و روستایی وزارت کشور، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی و کاوه احمدی مدیرکل ارتباطات و روابط عمومی وزارت ورزش حضور داشتند.

رونمایی از طرح های ملی بهار تندرستی فدراسیون ورزشهای همگانی

افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در ابتدای این مراسم با اشاره به اقداماتی که از سال گذشته برای تشویق و ترغیبت مردم به ورزش در دوران کرونا انجام شده است، گفت: کم توجهی به ورزش همگانی چه مستقیم و چه به صورت غیرمستقیم باعث تحمیل هزینه های سنگینی به مردم و کشور شده است. به خاطر کم تحرکی و کاهش فعالیت های بدنی بیماری های غیرواگیر افزایش یافته و از این ناحیه هزینه 45 هزار میلیارد تومانی برای درمان به کشور وارد شده است.

وی با تاکید بر این که سرمایه گذاری در ورزش همگانی یک پس انداز مهم برای جمهوری اسلامی قلمداد خواهد شد گفت: ارزش های مدیریتی در این بخش باید تغییر کند و به جای سرمایه گذاری کوتاه مدت و کم اثر، باید به سمت سرمایه گذاری بلند مدت برویم چرا که ثمرات این سرمایه گذاری تا چند دهه در کشور باقی خواهد ماند.

افشین ملایی در ادامه توضیح داد: در دو سال گذشته با مشارکت وزارت ورزش و حمایت معاونت توسعه ورزش همگانی ادبیات جدیدی را در ورزش همگانی ترویج دادیم و برطرف کم تحرکی و کاهش فعالیت های بدنی را به عنوان یک مطالبه مطرح کردیم.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی تاکید نمود: به همین دلیل سعی کردیم از طرفیت های برون سازمانی و بین بخشی هم استفاده کنیم. در شرایط فعلی تیم بزرگی در کشور شکل گرفته است و امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه های مد نظرمان و حمایت های اقتصادی که از ورزش همگانی صورت می گیرد، حداکثر استفاده را از این برنامه ها داشته باشیم.

افشین ملایی در سرانجام گفت: متناسب با شرایط کرونا از خلاقیت و نوآوری در رویدادهای مختلف استفاده نموده ایم. یکی از کارهایی که در تابستان پیش رو با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انجام خواهیم داد برگزاری المپیاد ورزش های مجازی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 973

به "رونمایی از طرح های ملی بهار تندرستی فدراسیون ورزشهای همگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از طرح های ملی بهار تندرستی فدراسیون ورزشهای همگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید