زیرساختهای گردشگری در لرستان تقویت شوند

به گزارش آوای وحش، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، زیرساختهای گردشگری در لرستان تقویت شوند.

زیرساختهای گردشگری در لرستان تقویت شوند

حمیدرضا کاظمی اظهار کرد: حوزه جهانگردی در استان احتیاج به کار بیشتر داشته و باید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی اقدامات اساسی در این بخش انجام دهد.

وی اضافه نمود: منطقه های در لرستان که آثار تاریخی و فرهنگی در آنها وجود دارد، زیرساخت لازم برای جذب جهانگرد را ندارند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: منطقه ها ویژه جهانگردی که مردم می توانند استفاده نمایند چنانچه زیرساخت لازم را نداشته باشند، رغبتی برای استفاده از آن نشان داده نمی گردد.

کاظمی اعلام کرد: متاسفانه روی غار کلماکره در پلدختر به عنوان یک پتانسیل جهانگردی استان هیچ کاری انجام نشده است.

وی با بیان اینکه تالاب های 11 گانه پلدختر زیرساخت مناسب ندارند، افزود: برای غار کوگان و آبشار افرینه متاسفانه هزینه چندانی نشده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: برای ایجاد زیرساخت در مکانهای ذکر شده میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی کشور یا برنامه ندارد یا اعتباری در نظر نمی گیرد که حداقل زیرساختها ایجاد گردد.

کاظمی اظهار کرد: بی توجهی میراث فرهنگی کشور به قابلیت ها، پتانسیل ها و سرمایه های جهانگردی، تاریخی، طبیعی مورد انتقاد جدی مردم لرستان است.

وی اعلام نمود: در صورتی که زیرساختهای لازم برای این سرمایه ها در نظر گرفته گردد، لرستان می تواند مرکز توجه جهانگردان داخلی و خارجی باشد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: پل های تاریخی شهرستان منحصر بفرد هستند که احتیاج به بازسازی دارند تا مردم به تاریخ و پیشینه این منطقه ها پی ببرند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1520

به "زیرساختهای گردشگری در لرستان تقویت شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساختهای گردشگری در لرستان تقویت شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید