ساماندهی معبر رودخانه های فصلی در البرز

به گزارش آوای وحش، استاندار البرز گفت: ساماندهی معبر رودخانه های فصلی این استان به جد در دستور کار شهرداری ها قرار گیرد.

ساماندهی معبر رودخانه های فصلی در البرز

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز در حاشیه بازدید از معابر سطح شهر و بعلاوه رودخانه های فصلی دلمبر و درازرود و تصفیه خانه کرج که روز شنبه با همراهی شهردار کرج و مدیرعامل آبفای این استان انجام شد، گفت: روز جاری پس از نزول باران بخشی از معابر شهری دچار آبگرفتگی شد که تصمیم به بازدید میدانی از محل های حادثه خیز شهر را گرفتیم.

استاندار البرز اضافه کرد: شهرداری کرج باید با احصا دقیق محل های حادثه خیز و معابری که در هنگام بارندگی با آبگرفتگی روبرو می شوند اقدام کند و تدابیر لازم را برای برطرف مسائل داشته باشد.

شهبازی گفت: از سالیان خیلی دور در معبر رودخانه های فصلی استان ساخت و ساز هایی اجرا شده که اکنون به نقاط خطر تبدیل شده اند از این رو باید شهرداری و مسئولان مربوطه با اقدامی ویژه، مانع بروز حوادث بخصوص در هنگام بارندگی شوند.

او اضافه کرد: تصفیه خانه کرج نیز مورد بازدید نهاده شد و فرایند فعالیت آن و تکمیل فاز های بعدی باید به جد در دستور کار باشد.

ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1189

به "ساماندهی معبر رودخانه های فصلی در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی معبر رودخانه های فصلی در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید