سطح هوشیاری استاد شجریان پایین است

به گزارش آوای وحش، عضو تیم پزشکی محمدرضا شجریان خاطرنشان کرد از صبح و تا این لحظه سطح هوشیاری استاد شجریان پایین است.

سطح هوشیاری استاد شجریان پایین است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، مهرداد بهلولیه عضو تیم پزشکی آنالیز شرایط استاد محمدرضا شجریان در مورد شرایط فعلی شجریان، گفت: استاد شجریان با افت فشار خون و سطح هوشیاری کاملاً پایین که در اصطلاح علمی، آن را سپتیک یا عفونت منتشرشده در بدن می نامند، با شرایط ناپایدار با حال عمومی بسیار بد به بیمارستان جم انتقال داده شد.

او گفت: استاد شجریان که حدود 4 سال است که با بیماری سرطان کبد دست و پنجه نرم می نماید باید هر چند ماه یک بار تحت نظر تیم پزشکی قرار گیرد تا مشکلاتش سریع تر رفع گردد.

بهلولیه اضافه نمود: تا این لحظه سطح هوشیاری شجریان پایین است و به همین خاطر استاد توسط تیم پزشکی بیمارستان جم در بخش آی سی یو و تحت مراقبت های اولیه و ویژه قرار گرفته است.

عضو تیم پزشکی استاد شجریان درباره زمان ترخیص شجریان از بیمارستان، گفت: شرایط و حال عمومی استاد از صبح امروز خوب نیست و تغییری نکرده است. به همین دلیل در حال حاضر نمی توانم درباره زمان ترخیص شجریان، اظهارنظر کنم؛ البته امیدوارم این موضوع به زودی محقق گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 494

به "سطح هوشیاری استاد شجریان پایین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح هوشیاری استاد شجریان پایین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید