تور ایتالیا ارزان: شهروندان ونیز به اعتراض شهر را ترک کردند!

به گزارش آوای وحش، شهروندان ونیز با تجمع در میدان تاریخی این شهر، نسبت به افزایش هزینه های زیاد زندگی و صدمات صنعت گردشگری به ونیز دست به تظاهرات زدند.

تور ایتالیا ارزان: شهروندان ونیز به اعتراض شهر را ترک کردند!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

مردم شهر تاریخی و دنیاگردی ونیز هم زمان با پدیده سالانه بالا آمدن سطح آب، با بیرون آوردن چمدان های خالی اعتراض خود را نسبت به مسائل زندگی در این شهر نشان داده و به صورت نمادین شهر را ترک کردند.

اعتراض ساکنان شهر ونیز از این جهت است که سیاست های مقامات این شهر تاریخی همیشه در جهت برطرف احتیاج سالانه 20 میلیون دنیاگردی است که از ونیز تماشا می نمایند، از این رو هزینه زندگی، تهیه غذا و دیگر ضروریات برای ساکنان اصلی ونیز بسیار سخت شده است.

آندرا کاستلی، یکی از شهروندان ونیز معتقد است:

این تظاهرات اعتراض نسبت به ورود دنیاگرد نیست، بلکه اعتراض به سیاست هایی است که در 40 سال اخیر در شهر دنبال شده است. ما نمی خواهیم شهر را ترک کنیم، چون ونیزی هستیم و می خواهیم اینجا زندگی کنیم؛ بنابراین از مقامات شهر درخواست می کنیم برای ماندن در ونیز به ما یاری نمایند.

کاستلی که از رهبران این تمجع اعتراضی در ونیز است، لباسی شبیه دوک های ونیز پوشیده و در حالی که سوار بر قایقی بود، به صورت نمادین از شهر خارج شد.

سباستین جیورجی یکی دیگر از ساکنان شهر می گوید سالانه هزار نفر از ونیزی ها، این شهر را ترک می نمایند.

جمعیت ونیز در طول 60 سال گذشته از 175 هزار نفر به 55 هزار نفر کاهش یافته است، اما این شهر همچنان یکی از محبوب ترین مقاصد دنیاگردی دنیا است.

با توجه به حضور بی شمار دنیاگردان در شهر توریستی ونیز، مسئولان دنیاگردی ایتالیا از مشخص محدودیت روزانه برای حضور دنیاگردان خارجی به این منطقه صحبت به میان آورده اند؛ این درحالی است که این طرح هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است.

طبق آمار، روزانه 70 هزار دنیاگرد از ونیز تماشا می نمایند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1347

به "تور ایتالیا ارزان: شهروندان ونیز به اعتراض شهر را ترک کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: شهروندان ونیز به اعتراض شهر را ترک کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید