شوک نو؛ پیشنهاد پرسپولیس به مربی و ستاره استقلال

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران: داستان جابجایی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به روز های حساس و البته مهیجی رسیده است. استقلال بعد از قهرمانی در لیگ برتر با غافلگیری بزرگی همراه شد. سرمربی این تیم یعنی فرهاد مجیدی بلافاصله ساز جدایی کوک کرد و با باشگاه الاتحاد کلبا در امارات به توافق رسید.

شوک نو؛ پیشنهاد پرسپولیس به مربی و ستاره استقلال

به گزارش خبرنگاران، جدایی فرهاد اولین شوک به استقلال بود، ولی شاید آخرین آن ها نباشد. آنطور که ایران ورزشی خبر داده 2 مهره کلیدی استقلال، یکی روی نیمکت و دیگری در زمین، هم مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و ممکن است اتفاقات عجیب تری رخ دهد. آنطور که شایعه شده، پرسپولیس به شدت در پی راضی کردن گابریل پین، مربی ایتالیایی استقلال برای دستیاری یحیی گل محمدی در پرسپولیس است. قرارداد پین به اتمام رسیده و او حالا هواداران زیادی پیدا نموده است. عده ای می گویند پین دستیار مجیدی در امارات می گردد، عده ای خبر از توافق او با سپاهان می دهند و حالا عنوان شده پرسپولیس قرار است فردا، سه شنبه با پین وارد مذاکره گردد تا او را به تیم سرخ مرکز بکشاند.

این تمام ماجرا نیست، چون پرسپولیسی ها علاقمند شده اند کوین یامگا، ستاره استقلال به ویژه در نیم فصل نخست، را هم جذب نمایند. یامگا که تحت نظر فرهاد مجیدی تبدیل به ستاره ای تازه در خط حمله شده، برای برطرف مسائل هجومی پرسپولیس در برنامه های این باشگاه قرار گرفته است. واضح است که اگر چنین شایعه ای درست و دست آخر نهایی گردد، پرسپولیس علاوه بر جذب دو مهره ارزشمند، به همان میزان به استقلال در راستا دفاع از عنوان قهرمانی اش ضربه زده است.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1409

به "شوک نو؛ پیشنهاد پرسپولیس به مربی و ستاره استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک نو؛ پیشنهاد پرسپولیس به مربی و ستاره استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید