طرز تهیه تست تخم مرغ و پنیر؛ صبحانه متفاوت و خوشمزه

به گزارش آوای وحش، این را زیاد شنیده ایم که صبحانه مهم ترین وعده غذایی در طول روز است و یک صبحانه مقوی و خوشمزه می تواند کیفیت روز شما را تضمین کند. این موضوع را احتمالا خیلی از ما به خوبی تجربه هم کردیم. در این مطلب از مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ طرز تهیه تست تخم مرغ و پنیر را آموزش می دهیم که می تواند یک صبحانه متفاوت و بسیار خوشمزه یا یک شام سبک باشد. با ما همراه باشید.

طرز تهیه تست تخم مرغ و پنیر؛ صبحانه متفاوت و خوشمزه

تست تخم مرغ و پنیر

یکی از مهم ترین وعده های غذایی روزانه صبحانه است. پس می توانیم با کمی خلاقیت، یک تست تخم مرغ و پنیر مجذوب نماینده آماده کنیم و روزمان را پرانرژی آغاز کنیم.

مواد لازم

  • نان تست: 2 عدد
  • ژامبون: 2 عدد
  • پنیر گودا: 2 عدد
  • تخم مرغ: 2 عدد
  • پودر آویشن: یک قاشق چای خوری
  • روغن مایع: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه تست تخم مرغ و پنیر

1.

برای آماده کردن یک تست تخم مرغ و پنیر خوشمزه، یک عدد نان تست را برمی داریم و با یک چاقوی تیز مطابق تصویر، وسط نان را برش می زنیم.

2.

در این مرحله، ژامبون ها را هم همچون تصویر برش می زنیم و آغاز می کنیم به آماده کردن تست تخم مرغ و پنیر مجذوب نمایندهمان.

3.

برای آغاز، ابتدا درون تابه روغن می ریزیم و نان تست را درون آن قرار می دهیم. سپس یک عدد تخم مرغ را درون نان می اندازیم و به مدت 2 تا 3 دقیقه اجازه می دهیم با حرارت ملایم کمی پخته گردد.

4.

بعد از اینکه تخم مرغ کمی پخته شد، به ترتیب ژامبون و پنیر گودا را روی تخم مرغ قرار می دهیم و کمی آویشن می ریزیم. سپس وسط نان تستی که برش زدیم را روی تمامی مواد قرار می دهیم و به مدت 3 دقیقه هر طرف آن را سرخ می کنیم تا طلایی و برشته گردد.

5.

بعد از اینکه تست ما کاملا طلایی و برشته شد آن را برش می زنیم و تمام. این تست مجذوب نماینده می تواند یک میان وعده یا یک شام سریع و خوشمزه باشد.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1395

به "طرز تهیه تست تخم مرغ و پنیر؛ صبحانه متفاوت و خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه تست تخم مرغ و پنیر؛ صبحانه متفاوت و خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید