عربی: به درخشش تالو در آسیا امیدوارم

به گزارش آوای وحش، مربی تیم ملی تالوی ایران گفت: لیگ خوبی داشتیم و با اردوی منظم، به درخشش تالو در بازی های آسیایی امیدوارم.

عربی: به درخشش تالو در آسیا امیدوارم

فرشاد عربی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره قهرمانی تیم ووشوی دانشگاه آزاد در لیگ برتر، شرح داد: ما از اوایل شهریور ماه اردوهای تیم دانشگاه آزاد را آغاز کردیم و من سال جاری علاقمند بودم جوانان را با عظیم ترها ترکیب کنم که به همین منظور دو نفر از طلایی های قهرمانی کشور جوانان را وارد تیم کردم. خوشبختانه نتایج خوبی هم گرفتند.

او ادامه داد: ما سه مرحله اردوی یک هفته ای داشتیم و طی این اردوها اتفاقات مختلفی هم افتاد. پنج بازیکن ما تست شان مثبت شد و از اردوها دور بودند، تنها هفته آخر با تیم تمرین کردند، اما در مجموع خوب بودیم و سه برد و یک باخت را در فینال داشتیم .

مربی تیم ملی تالوی ایران و تیم دانشگاه آزاد در لیگ، درباره سطح فنی نفرات خود هم گفت: بچه های ما با وجود همه مسائل امتیازات خوبی گرفتند و با اختلاف زیاد سه برد داشتیم و آن یک باختی هم که دادیم بسیار با فاصله کم بود. در مجموع از عملکرد خودمان راضی هستم.

سرمربی تیم ملی تالوی ایران، در پاسخ به این سوال که با این شرایط لیگ تالوی ایران را چگونه ارزیابی می نماید؟ شرح داد: در لیگ برتر اگر به گذشته برگردیم خیلی از تیم ها نماینده تالو نداشتند، اما الان خیلی ها از جوانان بازیکن وارد لیگ نموده اند و امتیازات هم بسیار نزدیک است که این رقابت باعث پیشرفت تالو خواهد شد. ان شاءالله در انتخابی تیم ملی هم فکر میکنم شرایط خوبی خواهیم داشت چون این لیگ می تواند از نظر انگیزشی روی عملکرد فنی تالوکاران تاثیرگذار باشد.

او درباره پیش بینی خود از نتایج تالوی ایران در بازی های آسیایی پیش رو هم گفت: در آخرین مسابقات جهانی ما طلا گرفتیم و من فکر می کنم اگر منظم و متداوم اردو داشته باشیم ان شاءالله در بازی های آسیایی هم می توانیم نتیجه بگیریم هرچند این مسابقات میدان عظیمی است و کاری سختی داریم.

عربی در پاسخ به این سوال که آیا از لیگ هم برای اردوی تیم ملی تالوکار دعوت می نماید؟ شرح داد: همه باید در انتخابی آذر ماه تیم ملی فرم خود را اجرا نمایند و ما هم نفرات اول تا سوم را به اردو دعوت می کنیم تا پس از دو سه مرحله انتخابی درون اردویی، نفرات اصلی را معرفی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1118

به "عربی: به درخشش تالو در آسیا امیدوارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربی: به درخشش تالو در آسیا امیدوارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید