غیبت چند ستاره بایرن در بازی بزرگ

به گزارش آوای وحش، بایرن مونیخ از چهار ملاقات ابتدایی خود در لیگ قهرمانان پیروز به کسب 12 امتیاز شده و تقریبا صدرنشینی خود در مرحله گروهی را نیز قطعی نموده است. اما این تیم در این هفته و در ملاقاتی حیثیتی به مصاف بارسلونا خواهد رفت و کسب حداقل یک امتیاز می تواند صدرنشینی بایرن مونیخ را مسجل کند. حالا نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد مانوئل نویر، لروی سانه و لوکاس هرناندز به علت مصدومیت قادر به حضور در ترکیب بایرن مونیخ در بازی این هفته با بارسلونا در استادیوم نوکمپ نیستند.

غیبت چند ستاره بایرن در بازی بزرگ

این نشریه گفت یولیان ناگلزمان امیدوار به بازگشت مانوئل نویر در ملاقات هفته بعد و بوندسلیگایی تیمش برابر ماینتس است. این دروازه بان باتجربه اصلا نمی خواهد در خصوص جام جهانی ریسک کند و تا زمان بهبودی کامل، خبری از مانوئل نویر درون دروازه بایرن مونیخ نخواهد بود. بعلاوه انتظار می رود لروی سانه که در این فصل بسیار آماده هم بود، در ملاقات پایانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان مقابل اینتر دوباره در ترکیب ثابت تیمش قرار گیرد.

بعلاوه لوکاس هرناندز نیز می تواند هفته بعد و ملاقات برابر وردربرمن شرایط بازی کردن را پیدا کند. اما کینگزلی کومان و توماس مولر می توانند چهارشنبه شب و در ملاقات بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در زمین حضور یابند. توماس مولر که دچار عفونت معده شده بود، در 24 ساعت اخیر بهبود یافته و او امروز در کنار بازیکنانی که در مسابقه دیروز بایرن مونیخ برابر هوفنهایم در ترکیب ثابت نبودند، تمرین کرد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1476

به "غیبت چند ستاره بایرن در بازی بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت چند ستاره بایرن در بازی بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید