مسی به بایرن مونیخ می رسد

به گزارش آوای وحش، پس از مصدومیت شدید لیونل مسی در ملاقات بارسلونا و ناپولی نگرانی هایی درباره غیبت این فوق ستاره دنیای فوتبال برابر بایرن مونیخ به وجود آمد.

مسی به بایرن مونیخ می رسد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نشریه اسپورت کاتالونیا امروز اطلاع داد، مسی پس از مصدومیت ترسناکی که برابر ناپولی داشت، برای ملاقات با بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهد شد.

مسی در بازی شب گذشته، یک گل خیره کننده به ثمر رساند، یک گل او به دلیل خطای هند توسط یاری داور ویدیویی مردود شد و همچنین یک پنالتی هم از کولیبالی گرفت که سوارز آن را تبدیل به گل سوم کاتالان ها کرد.

در صحنه خطای پنالتی، مسی با زیرکی از پشت سر به کولیبالی نزدیک شد و در حالی که می خواست توپ را از او بگیرد، مدافع ناپولی با شدت پای مسی را به اشتباه هدف گرفت تا یک پنالتی به میزبان تقدیم کند.

مسی پس از ضربه کولیبالی به پای خود پیچید و درد را به شدت حس کرد، با این حال دقایقی بعد به بازی برگشت و در نیمه دوم هم به میدان رفت. بعد از این ملاقات و صعود بارسا به پرتغال (محل ادامه بازی های لیگ قهرمانان) مسی درد شدیدی در پای خود داشت، اما باشگاه اسپانیایی خبر خوشی به طرفداران خود داد و اعلام نمود این ضربه فقط یک کبودی را برجای گذاشته و با کمی استراحت رفع خواهد شد تا کیکه ستین مهر اصلی خود را برای نبرد با ژرمن ها در اختیار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 480

به "مسی به بایرن مونیخ می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی به بایرن مونیخ می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید