مزایده منزل مسکونی خانواده معظم سه شهید صحت ندارد

به گزارش آوای وحش، خبرگزاری خبرنگاران- روابط عمومی بانک صادرات ایران ویدئوی انتشار یافته در فضای مجازی درباره مزایده منزل مسکونی خانواده معظم سه شهید را تکذیب کرد. در بیانیه روابط عمومی بانک صادرات آمده است:

مزایده منزل مسکونی خانواده معظم سه شهید صحت ندارد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده و چنین القا می نماید که منزل مسکونی پدر و مادر مکرم سه شهید والامقام به عنوان وثیقه در رهن بانک صادرات ایران بوده و این روزها به مزایده گذاشته شده است. بانک صادرات ایران که خود با تقدیم بیش از 90 شهید والامقام، آکنده از عطر نام و خاطره پاک شهداست، هرگز کمترین ناسپاسی را به ساحت مقدس مادران و پدران بزرگوار شهیدان که حقی ابدی بر گردن ملت ایران دارند، روا نمی دارد. از این رو درباره این ویدئو نکاتی چند لازم به یادآوری است:

1. مزایده منزل پدر و مادر مکرم شهدا که در ویدئو حضور دارند، به هیج روی واقعیت ندارد؛ کما این که پدر و مادر مکرم سه شهید والامقام به روایت همین ویدئو در خانه ای که در رهن بانک قرار گرفته، سکونت دارند.

2. دریافت نماینده تسهیلات، نه پدر و مادر شهدای عالیمقام ، بلکه یک شخص حقوقی(شرکت دربندام ازنا) است که 14 سال پیش حدود پانصد میلیون تومان تسهیلات دریافت کرد و با وجود مهلت های ده ساله، دوازده ساله و 7 ساله و اعلام شمولیت قانون تسهیل بدهی بدهکاران بانکی نسبت به آن تا کنون اقدامی برای تسویه بدهی خود نکرده است.

3. شهدا خون های پاک خود را در راه تحقق عدالت، احیای حقوق ملت و اجرای قوانین جمهوری اسلامی ریخته و راضی نیستند حقی از حقوق مردم از جمله سپرده گذاران بانک ها تضییع گردد.

.

4. اگر بنا بر اجرای قانون فارغ از توجه به دین ملی و تاریخی به خانواده معظم شهدا می بود، بانک از سال 90 می توانست بدهی شرکت را از محل فروش وثایق وصول کند، اما با وجود طی مراحل قانونی و حتی صدور اجرائیه از مرجع ذیصلاح در قوه قضاییه ، به دلایل فوق از برگزاری مزایده خودداری شد و انتظار می رود مدیونین مذکور نیز در جهت پرداخت بدهی خود که نوعی حق الناس است، بیش از این تعلل ننمایند.

5 . از آنجایی که ممکن است افرادی در آینده با اخذ تسهیلات از بانک ها و به وثیقه نهادن منازل مسکونی خانواده های معظم شهدا درصدد استنکاف از بازپرداخت و در نتیجه خدشه به ساحت مقدس شهدای والامقام و خانواده هایشان به وسیله توسل به شیوه های مشابه برآیند، از دستگاه های ذیربط انتظار می رود تا اولاً با هدف حفظ حرمت والای پدران و مادران بزرگوار شهدا که حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و ثانیاً برای حفظ حقوق سپرده گذاران، تدابیر پیشگیرانه لازم را اتخاذ نمایند؛ چرا که:

در عشق نمی توان زبان بازی کرد

می باید ایستاد جانبازی کرد

از خون شهید شرمتان باد مگر

با حرمت لاله می توان بازی کرد؟

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 791

به "مزایده منزل مسکونی خانواده معظم سه شهید صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایده منزل مسکونی خانواده معظم سه شهید صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید