مقصد احتمالی عابدزاده معرفی گردید ، بچه عقاب از لالیگا جدا می گردد؟

به گزارش آوای وحش، قرارداد امیر عابدزاده با تیم پونفرادینا اسپانیا به خاتمه رسیده است و این دروازه بان ایرانی به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

مقصد احتمالی عابدزاده معرفی گردید ، بچه عقاب از لالیگا جدا می گردد؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین، پونفرادینا در این فصل عملکرد مطلوبی نداشت و از لیگ دسته دوم اسپانیا سقوط کرد. عابدزاده که دو فصل در پونفرادینا حضور داشت، پیشنهاداتی را از تیم های دیگر دریافت نموده است ولی هنوز مقصد بعدی او تعیین نیست.

وبسایت elperiodicodearagon اسپانیا در گزارشی به آنالیز شرایط خط دروازه رئال ساراگوسا پرداخت و از عابدزاده به عنوان یکی از گزینه های جدی این تیم نام برد. طبق اعلام این رسانه، روبن یانز دروازه بان مالاگا گزینه اصلی ساراگوسا بوده اما یانز به علت سخت بودن رقابت با کریستین آلوارز دروازه بان اصلی ساراگوسا تمایل دارد که در مالاگا بماند.

عابدزاده و الکس دومینگز از لاس پالماس گزینه های بعدی ساراگوسا محسوب می شوند.

elperiodicodearagon در مورد عابدزاده نوشت: ساراگوسا مجبور می گردد به گزینه های دیگری متوسل گردد و در این سناریو دو نام ظاهر می گردد. امیر عابدزاده از پونفرادینا یکی از آنهاست. این بازیکن 29 ساله در این فصل 30 بازی با پونفرادینا انجام داده است که قراردادش با آنها به سرانجام می رسد، اگرچه این بازیکن ایرانی که یکی از برترین های تیم پونفرادینا بود، پیشنهادات بیشتری دارد.

ساراگوسا در رقابت های لیگ دسته دوم اسپانیا که بعد از لالیگا دومین رقابت سطح بالا و معتبر در اسپانیا محسوب می گردد، حضور دارد و فصل گذشته به عنوان سیزدهم لیگ 22 تیمی دست یافت.

امیرعابدزاده یکی از برترین دروازه بان های این رقابت ها بود. او با 3/3 سیو در هر بازی رده دوم بیشترین میانگین تعداد سیو را به دست آورد. او بعلاوه دومین دروازه بان برتر این رقابت ها به لحاظ نمره بود. امیر با توجه به نمراتی که سایت هواسکورد به دروازه بان ها داده، رده دوم را در اختیار دارد. این یعنی او در پونفرادینا، تیمی که به دسته پایین تر سقوط نموده درخشیده و یکی از برترین گلرها بوده. به همین علت بعید نیست عابدزاده در جابجایی تابستانی پیراهن تیم بهتری را بپوشد. تیمی که شاید در اسپانیا باشد و شاید هم لیگ های دیگر مثل انگلیس و آلمان.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1573

به "مقصد احتمالی عابدزاده معرفی گردید ، بچه عقاب از لالیگا جدا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد احتمالی عابدزاده معرفی گردید ، بچه عقاب از لالیگا جدا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید