ممنون کسی هستم که بنر من را در تمرین استقلال پاره کرد ، چرا نام من را که این افراد قرار می دهید؟

به گزارش آوای وحش، اتفاقات عجیب اولین تمرین استقلال حواشی زیادی برای این تیم ایجاد نموده است .

ممنون کسی هستم که بنر من را در تمرین استقلال پاره کرد ، چرا نام من را که این افراد قرار می دهید؟

به گزارش خبرنگاران وقتی با علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال تماس گرفتیم تا درباره اتفاقات روز پنجشنبه تمرین استقلال صحبت کنیم، ناخودآگاه بحث مان به پاره شدن بنرهای حجت کریمی و او که قائم مقام باشگاه است کشیده می گردد.

امیری در پاسخ به این اتفاقات می گوید: من و آقای کریمی از نصب بنرها خبر نداشتیم و حتی بنرها را ندیده بودیم، اما بعدا در اینستاگرام دیدیم که یکی از طرفداران استقلال آنها را پاره می نماید.

امیری در ادامه گفت: باتوجه به اینکه ما در جریان این ماجرا نبودیم، مسئولیتی متوجه ما نیست، اما می خواستم همینجا از آن طرفدار استقلال تشکر کنم که این کار را با بنر من انجام داد. چراکه تا زمانی که نام چهره های بزرگی مثل منصور پورحیدری و ناصر حجازی در میان است، نام بنده را نمی گردد به عنوان خادم باشگاه استقلال به میان آورد.

اصلا در کمپی که به نام ناصر حجازی است، نباید نام دیگری به در و دیوار بخورد. من فکر می کنم نظر آقای کریمی هم همین باشد. اگرچه ایشان هم مثل من از وجود این بنر بی خبر بودند. البته دیدم که به پوستر مشترک جواد نکونام و آقای کریمی آسیبی وارد نشده که این موضوع رعایت شأن سرمربی باشگاه استقلال بود.

امیری در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: مسائلی که در کمپ استقلال رخ داد به هیچ وجه خوشایند نبود. امیدوارم با روزهای خوبی که در پیش داریم، این مسئله را فراموش کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال اضافه نمود: مدیریت استقلال در کوشش برای حل مسائل، بستن یک تیم خوب و ایجاد شرایط مناسب برای موفقیت در فصل آینده است. انشاالله با سبکی که آقای نکونام در استقلال ارائه می نماید، سال موفقیت آمیزی در انتظار ما است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 تیر 1402 بروزرسانی: 9 تیر 1402 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1584

به "ممنون کسی هستم که بنر من را در تمرین استقلال پاره کرد ، چرا نام من را که این افراد قرار می دهید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنون کسی هستم که بنر من را در تمرین استقلال پاره کرد ، چرا نام من را که این افراد قرار می دهید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید