نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نفع چرخه کتاب و کتابخوانی است

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران حمیدرضا قانعی (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس) در گفت وگو با ستادخبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک اهمیت و ضرورت است، گفت: برای اینکه اکو سیستم کتاب و کتابخوانی در کشور فعال گردد، در حوزه های فراوری، توزیع و نشر باید نمایشگاه های کتاب داشته باشیم تا سرانه مطالعه را در کشور بالا ببریم.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نفع چرخه کتاب و کتابخوانی است

او اضافه کرد: استان فارس همیشه یکی از استان های پیشرو در نمایشگاه های کتاب بوده است و در استان فارس نیز کوشش کردیم از همه ظرفیت های اطلاع رسانی شامل مطبوعات محلی، بیلبوردهای شهری و کانال های اجتماعی این رویداد را معرفی کنیم.

قانعی با بیان اینکه ناشران با حضور جدی و فعال در نمایشگاه مجازی کتاب تهران می توانند از این رویداد بهره ببرند و کسب و کار خود را سرپا نگه دارند، اعلام کرد: ما باید بخشی از فرایند مطالعه و کتابخوانی را به صورت کسب و کار ببینیم تا فعالان این حوزه بتوانند بهره مناسبی از آن ببرند و به کار خود ادامه دهند. به نظر می رسد با توجه به استقبال ناشران و مردم فرایند نمایشگاه کتاب به نفع چرخه کتاب و کتابخوانی در کشور است و سرانه مطالعه را در میان مردم بالا می برد.

حمیدرضا قانعی در سرانجام درباره برنامه های این استان همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرح داد: از 15 روستای دوستدار کتاب و شهر خلاق کتاب (اوز) در استان فارس طی روزهای اخیر تقدیر شده است و در ادامه برنامه هایی را با حضور فعالان حوزه کتاب برگزار نموده و کوشش کردیم به پررونق شدن فضای کتاب و کتابخوانی یاری کنیم.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه شروع شده است و تا یازدهم بهمن ماه 1400 ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به Ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1311

به "نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نفع چرخه کتاب و کتابخوانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نفع چرخه کتاب و کتابخوانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید