نمایشگاه مد و پوشاک میلان ، theonemilano (تور ایتالیا ارزان)

به گزارش آوای وحش، نمایشگاه مد و پوشاک میلان | theonemilano از 27 تا 29 شهریور 1401 به مدت 3 روز در شهر میلان ایتالیا برگزار می گردد. اگر فعال صنعت مد هستید و می خواهید درباره آخرین دستاوردهای این صنعت بدانید، نمایشگاه مد میلان می تواند برترین گزینه باشد. در ادامه با مجله گردشگریخبرنگاران قصد داریم نگاهی دقیق تر به این نمایشگاه و جزئیات برگزاری آن بیندازیم.

نمایشگاه مد و پوشاک میلان ، theonemilano (تور ایتالیا ارزان)

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

خرید بلیط هواپیما تهران میلان

نمایشگاه مد و پوشاک میلان مهم ترین نمایشگاه مد در میلان به شمار میرود. این نمایشگاه با موضوع پوشاک بانوان و تاکید ویژه بر مد ایتالیایی، هر ساله با هدف هم افزایی دانش فعالان در این رشته و نمایش آخرین نوآوری ها، طرح ها و دستاوردها با حضور صدها شرکت نماینده در شهر میلان برگزار می گردد.

تاریخچه شکل گیری نمایشگاه مد و پوشاک میلان

به طور خلاصه اگر بخواهیم از تاریخچه این نمایشگاه بگوییم باید به سال 1996 بازگردیم؛ زمانی که انجمن خز و چرم ایتالیا برای نخستین بار نمایشگاهی را برای سازماندهی بیشتر فعالیت های این حوزه، در صنعت مد راه اندازی کرد. به مرور و با گذشت زمان، سازمان ها و انجمن های دیگری نیز به این رویداد پیوستند چرا که زمینه مناسبی برای همکاری و توسعه بیشتر هر یک از آن ها را فراهم می کرد.

انجمن هایی که به مرور به این نمایشگاه پیوستند و فعالیت صنایع خود را در آن به نمایش گذاشتند، تولیدنمایندگان کفش، تولیدنمایندگان کالاهای چرمی، تولیدنمایندگان کالاهای نوری، دباغ ها، طلا فروشان، نقره سازان و تولیدنمایندگان جواهرات بودند. این روند تا سال 2016 با توسعه دسته بندی محصولات صنعت مد و رشد روز افزون فعالین این صنعت ادامه یافت تا نهایتا در این سال، شکل نوی از برگزاری این نمایشگاه با نام فعلی آن پایه گذاری شد.

فعالیت ها و تجربه دوره های پیشین

نمایشگاه مد و پوشاک میلان به عنوان یک جایگاه تجاری بین المللی، همیشه برندهای معتبر، خریداران، مطبوعات تخصصی و برگزار نمایندگان سمینار در این حوزه را گرد هم جمع می نماید تا بتوانند در یک فضای تجاری B2B از تجربیات یکدیگر بهره مند شوند، همکاری های نو را پایه گذاری نموده و به تجارت بپردازند.

تا کنون اهدافی که از نمایشگاه مد و پوشاک میلان در فکر برگزار نمایندگان بوده، به خوبی محقق شده است تا جایی که در دوره گذشته برگزاری این نمایشگاه، در مجموع 4060 بازدیدنماینده برجسته، طی سه روز از 160 مجموعه این نمایشگاه بازدید کردند که در این میان حدود 22 درصد از آن ها، بازدیدنمایندگان خارجی بودند.

تعداد بازدیدنمایندگان این نمایشگاه به طور میانه سالانه 8 درصد افزایش می یابد و این موضوع، مهر تاییدی بر این امر است که زمانبندی برگزاری آن بسیار مناسب بوده و مسئولین برگزاری توانسته اند به خوبی از عهده مدیریت این رویداد برآیند.

مزایای شرکت در نمایشگاه

شرکت در نمایشگاه مد و پوشاک میلان چه به عنوان غرفه دار و چه به عنوان بازدیدنماینده مزایای فراوانی دارد که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت. اگر به عنوان بازدیدنماینده به این نمایشگاه بروید بد نیست بدانید:

-این نمایشگاه تنها نمایشگاه با مجموعه های مد فوق العاده مدرن است

-در نمایشگاه مد و پوشاک میلان ترکیب کاملی از محصولات، از پوشاک نساجی، چرمی و خز گرفته تا لباس بافتنی، لوازم جانبی و جواهرات، در یک مکان واحد، گرد هم آمده اند

-این نمایشگاه در مرکز میلان، در نزدیکی مغازه ها و نمایشگاه ها واقع شده است و به شما فرصت ملاقات از شهر مد، طراحی و فرهنگ را ارائه می دهد

اما اگر بخواهید در این نمایشگاه غرفه ای داشته باشید هم، از امتیازات ویژه ای برخوردار خواهید شد که در ادامه به مرور آن ها خواهیم پرداخت

-تیمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا حضورتان در این نمایشگاه را تبلیغ کند

-دعوتنامه تکمیلی برای غرفه داران به صورت چاپی یا الکترونیکی آماده خواهد شد، که در نهایت برای خرده فروش ها ارسال می گردد

-این امکان را دارید که نام 10 خرده فروش که مایلید بیشتر با آن ها کار کنید را اعلام کنید تا برگزار نمایندگان ترتیبی دهند که آن ها از نمایشگاه بازدید نمایند

-تبلیغ نمایشگاه در رسمی و تمامی شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر خواهد شد.

محل برگزاری نمایشگاه مد و پوشاک میلان

این نمایشگاه در مرکز نمایشگاهی Fiera Milano که در شهر Rho و نزدیکی میلان واقع شده است، برگزار می گردد.

آدرس نمایشگاه مد و پوشاک میلان روی نقشه گوگل

کسب و کار خود را ارتقا دهید!

برای شرکت در این نمایشگاه در قدم اول کافی است در وب سایت رسمی نمایشگاه ثبت نام کنید، تا از مزایای آن بهره مند شوید. سپس باید خرید بلیط هواپیما میلان را انجام دهید و باید توجه داشته باشید که پرواز مستقیمی به میلان وجود ندارد و پس از دو توقف در شهرهای دیگر به میلان خواهید رسید. در قدم آخر باید امور مربوط به رزرو هتل خود را انجام دهید، می توانید هتل های میلان را با برترین قیمت در خبرنگاران رزرو کنید.

گفتنی است سفر به ایتالیا نیازمند داشتن ویزای این کشور است و از آن جایی که فرایند دریافت ویزا کمی زمانبر خواهد بود، بهتر است در اولین فرصت نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

peyman dehghan

منبع: فلای تودی
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1458

به "نمایشگاه مد و پوشاک میلان ، theonemilano (تور ایتالیا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مد و پوشاک میلان ، theonemilano (تور ایتالیا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید