پرسپولیس در زمین جنگید و برد، از بازیکنان السد و الدحیل تعجب کردم

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران، حسن مطر پیشکسوت فوتبال قطر و بازیکن سابق تیم السد در پی حذف السد و الدحیل دو نماینده فوتبال قطر در لیگ قهرمانان آسیا، از بازیکنان دو تیم انتقاد و تاکید کرد المعز علی تنها بازیکنی بوده است که در این دو تیم تمام تلاش خود را به کار برده است.

پرسپولیس در زمین جنگید و برد، از بازیکنان السد و الدحیل تعجب کردم

مطر گفت: تعجب می کنم که آیا این بازیکنان عضو تیم ملی فوتبال قطر هستند؟ آیا آنها قهرمان آسیا هستند؟ سطحی که این بازیکنان ارائه می دادند کجاست؟ یک شکست بزرگ توسط بازیکنان دو تیم یعنی هم السد و هم الدحیل رقم خورده است. نباید همه چیز را بر دوش مربیان انداخت. دلیل این ناکامی آسیایی فقط بازیکنان هستند نه مربیان.

پیشکسوت فوتبال قطر تاکید کرد: السد از اولین مسابقه خود بعد از شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا نوسان داشت. این فقط مربوط به حذف مقابل پرسپولیس نبود. از اولین بازی مقابل العین که با نتیجه تساوی 3 - 3 تمام شد، هیچکس مطمئن نبود بخصوص که اشتباهات بازیکنان اصلاح نشد.

حسن مطر درباره نبود روحیه جنگندگی بازیکنان السد یادآور شد: بازیکنان السد در زمین با غیرت بازی نمی کردند و روحیه جنگندگی و تمایل به برد در آنها وجود نداشت. نمی دانم چه چیزی باعث شده بود اکرم عفیف افت کند. اکرم در بازی حضور نداشت و در تمام مدت مسابقه ایستاده بود و نقشی در زمین ایفا نمی کرد زیرا او به شکل عجیبی ناپدید شده بود. همچنین خط دفاعی السد دارای ابهامات و سئوالات زیادی است. خوخی بوعلام اشتباهات زیادی داشت. همچنین طارق سلمان، پدرو و عبدالکریم حسن از سطح همیشگی خود دور بودند. از بین بازیکنان دو تیم فقط معز علی (مهاجم الدحیل) بود که تلاش می کرد. آیا آنها بازیکنان تیم ملی قطر هستند که تیم به آنها اعتماد می کند؟

وی در ادامه گفت: اگر بازیکنان جوانی که در دیدار با النصر به میدان رفتند در بازی مقابل پرسپولیس قرار می گرفتند، سطح بهتری نسبت به عملکرد بازیکنان اصلی که نام بزرگی دارند ارائه می کردند. از نظر من باید بازیکنان السد و الدحیل جوابگوی این شکست آسیایی باشند.

بازیکن پیشن تیم فوتبال السد با بیان اینکه مسئولیت این ناکامی قطر در آسیا بر عهده بازیکنان است نه مربیان دو تیم، گفت: ما نمی خواهیم در مسابقات محلی شرکت کنیم بلکه می خواهیم در مسابقات بین المللی باشیم. این نسخه از لیگ قهرمانان آسیا استثنایی بود و همه چیز برای رقابت و قهرمانی در آسیا بخصوص برای السد مهیا بود. اما بازیکنان در حد مسئولیتی که به آنها سپرده شده بود، نبودند. همانطور که دیدیم، تیم ایران (پرسپولیس) داخل زمین می جنگید. این روحیه بازیکنان ما کجا است؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 553

به "پرسپولیس در زمین جنگید و برد، از بازیکنان السد و الدحیل تعجب کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در زمین جنگید و برد، از بازیکنان السد و الدحیل تعجب کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید