پنج نکته مهم برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

به گزارش آوای وحش، مهاجرت به کشورهای پیشرفته مثل انگلستان یکی از اهداف بسیاری از دانشجویان ایرانی است که برای رسیدن به این هدف باید با داشتن اطلاعاتی صحیح و جامع اقدام به اخذ ویزای تحصیلی انگلستان کرد.

پنج نکته مهم برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

دوست عزیز اگر شما هم قصد مهاجرت تحصیلی به دانشگاه های کشور انگلستان را دارید آیا از شرایط اخذ ویزای تحصیلی انگلستان مطلع هستید؟

نگران نباشد ما در این مقاله در مورد این موضوع با شما صحبت خواهیم کرد و به بسکمک از سوالات شما در این حوزه جواب خواهیم داد فقط کافی است چند دقیقه وقت خود را به مطالعه این مقاله اختصاص دهید.

سرفصل های اصلی این مقاله

در ادامه این مقاله در مورد هر یک از موضوعات زیر با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد:

· انتخاب موسسه مهاجرتی معتبر

· اپلای در بهترین زمان

· تکمیل مدارک برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

· نگارش مدارک اپلای

· مشاوره با افراد متخصص

· اثبات تمکن مالی برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

انتخاب موسسه مهاجرتی معتبر

مهاجرت به کشوری دیگر قطعا یکی از سخت ترین تصمیمات هر فردی میتواند باشد و برای رسیدن به زندگی دلخواه و مطلوب در کشور مقصد، فرد باید اطلاعات درست و کاملی از شرایط مهاجرت و زندگی به آن کشور را داشته باشد.

هر فردی با داشتن اطلاعات درست و جامع و مشورت با افراد مطلع و متخصص میتواند تصمیمات بهتری در مورد مهاجرت خود بگیرد و این موضوع باعث افزایش رضایت از زندگی بعد از مهاجرت میشود.

چرا باید از موسسات مهاجرتی معتبر کمک گرفت؟

شما بدون داشتن اطلاعات صحیح از شرایط و قوانین مهاجرت به کشور مقصد قطعا با مسائل و سختی های زیادی روبرو خواهید شد که این موضوع کمک گرفتن از موسسات مهاجرت معتبر را برای شما اجتناب ناپذیر میکند.

معرفی موسسه مهاجرتی معتبر برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

امروزه با توجه به افزایش چشمگیر میل به مهاجرت بین جوانان کشورمان، موسسات مهاجرتی زیادی ایجاد شدهاند که میتوانند به افراد در زمینه های مختلف حوزه مهاجرت کمک کنند.

یکی از این موسسات معتبر، موسسه مهاجرت به انگلستان یونی ادوایز است که شما میتوانید از خدمات خوب این مرکز برای تسهیل فرآیند مهاجرت خود کمک بگیرید و ما هم استفاده از خدمات این موسسه مهاجرتی شناخته شده را به شما دوستان عزیز توصیه میکنیم.

اپلای در بهترین زمان

اگر شما هم قصد مهاجرت به انگلستان را داشته باشید قطعا یکی از سوالاتی که فکر شما را درگیر خود کرده این است که بهترین زمان برای اپلای در دانشگاه های انگلستان چه زمانی است که ما در این بخش به این سوال پرتکرار دانشجویان پاسخ خواهیم داد.

ددلاین پذیرش دانشگاه های انگلستان

برای اپلای کردن به دانشگاه های انگلستان ددلاین معینی وجود ندارد و برای ثبت نام در موسسات آموزشی این کشور میتوان قبل از آغاز سال تحصیلی اقدام کرد.

با وجود نبود ددلاین برای دانشگاه های انگلستان به هر حال دانشگاه های معتبر که شرایط تحصیلی بهتری دارند متقاضیان پذیرش زیادی دارند و معمولا ظرفیت آنها خیلی زود پر میشود.

بهترین زمان ارسال درخواست اپلای

همانطور که در بخش قبل گفتیم ظرفیت دانشگاه های معتبر انگلستان خیلی زود تکمیل میشود پس بهتر است در سریعترین زمان ممکن اقدام کنید.

بهترین زمان برای اقدام به ارسال درخواست اپلای، 6 یا 7 ماه قبل از آغاز ترم است به عنوان مثال برای ثبت درخواست پذیرش دانشگاه های انگلستان در ماه سپتامبر زمان ثبت نام از ماه ژانویه برای بسکمک از دانشگاه ها آغاز میشود و بهتر است در همان آغاز دوره ثبت نام اقدام کرد.

تکمیل مدارک برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان باید با تکمیل و ارسال مدارک به موسسه یا دانشگاه مورد نظر خود اقدام کنید که برای این منظور باید مدارک زیر را ارائه دهید:

· مدارک مربوط به سوابق تحصیلی دانشجو

· مدارک شناسایی دانشجو مثل پاسپورت

· مدارک مورد نیاز برای اپلای دانشگاه مقصد

نکته مهم این است که ارائه مدرک زبان برای اخذ ویزای تحصیلی در دانشگاه های انگلستان در این مرحله الزامی نیست.

بعد از تکمیل این مدارک با پیش پرداختی به مبلغ 2500 تا 5000 پوند از طریق موسسه مهاجرتی یونی ادوایز میتوانید اقدام به ارسال درخواست پذیرش به دانشگاه مورد نظر خود کنید.

نگارش مدارک اپلای

یکی از مهمترین مواردی و کارهایی که باید برای ارسال درخواست اپلای به دانشگاه های انگلستان انجام داد نگارش درست و اصولی مدارک اپلای و ارائه آنها به دانشگاه مورد نظر متقاضی است.

شما میتوانید با نگارش صحیح و اصولی مدارک اپلای خود، ضمن معرفی خودتان شانس پذیرش خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید که برای این منظور میتوانید اقدام به سفارش نگارش مدارک اپلای در موسسات مهاجرتی کنید.

برای نگارش مدارک اپلای ارائه انگیزه نامه و رزومه الزامی است و اگر هر یک از این دو مورد در بین مدارک اپلای شما نباشد به احتمال خیلی زیاد درخواست پذیرش شما ریجکت میشود.

انگیزه نامه

انگیزه نامه همانطور که اسمش معین است انگیزه و هدف دانشجو از ارسال درخواست پذیرش به دانشگاه مورد نظر را بیان میکند.

در انگیزه نامه ای که به دانشگاه ارائه میدهید باید ضمن بیان سوابق تحصیلی گذشته خود، چشم انداز آینده و اهداف شخصی خود بیان کنید.

به علاوه در انگیزه نامه خود باید انگیزه و هدف خود از تحصیل در رشته و دانشگاه مورد نظر و حتی زندگی در کشور مقصد را بیان کنید.

رزومه

یکی از مدارک بسیار مهم برای اپلای در دانشگاه مورد نظر و اخذ ویزای تحصیلی انگلستان، رزومه است.

نگارش اصولی و مطابق با استانداردهای رایج کشور مقصد برای رزومه بسیار مهم است که برای این منظور کمک گرفتن از مشاوران موسسه های مهاجرتی معتبر بسیار ضروری است.

مشاوره با افراد متخصص

یکی از مواردی که میتواند به دانشجویان برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان بسیار کمک کند مشاوره با افراد متخصص و مطلع در حوزه مهاجرت به کشور انگلستان است.

شما میتوانید با مشاوره تحصیلی اپلای از افراد متخصص، اطلاعات صحیح و جامعی از هزینه های زندگی در کشور انگلستان، کاریابی در این کشور و از همه مهمتر شرایط تمدید ویزا به دست بیاورید و با داشتن این اطلاعات، تصمیمی درست برای آینده و زندگی خود در کشور انگلستان بگیرید.

اثبات تمکن مالی برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

یکی از مواردی که دانشگاه های کشور انگلستان برای تایید درخواست پذیرش دانشجویان خارجی بررسی میکنند اطمینان از تمکن مالی دانشجوی متقاضی است تا مطمئن شوند دانشجو توانایی تامین هزینه های زندگی در شهر مورد نظر را دارد.

مقدار تمکن مالی مورد نیاز برای دانشجویان مختلف فرق دارد که این مقدار بستگی به دانشگاه، رشته تحصیلی و شهر مورد نظر دانشجو دارد.

در کل میتوان گفت مقدار تمکن مالی مورد نیاز برای دانشگاه های شهر لندن به مراتب بیشتر از دانشگاه های سایر شهرهای انگلستان است.

مقدار تمکن مالی مورد نیاز

برای اثبات تمکن مالی، شما باید مبلغی به مقدار هزینه شهریه رشته و دانشگاه مورد نظر خود به اضافه هزینه 9 ماه زندگی در شهر مورد نظر را در حساب بانکی خود داشته باشید و این مبلغ باید حداقل به مدت 28 روز در حساب بانکی شما موجود باشد.

نکته ای که وجود دارد این است که این هزینهها بر اساس واحد پولی انگلستان که پوند است محاسبه میشود و نرخ پوند برای تبدیل به ریال بر اساس نرخ سایت oanda.com محاسبه میشود.

نتیجه گیری

در این مقاله شرایط و نکات مهم برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان برای شما دانشجویان عزیز گردآوری شده است. همانطور که مطالعه کردید برای تصمیم مهاجرت تحصیلی به انگلستان در نظر گرفتن 5 فاکتور انتخاب موسسه مهاجرتی، ددلاین اپلای، مقدار تمکن مالی، مدارک اپلای ، مشاوره با افراد متخصص بسیارمهم است. بنابراین برای تجربه پیروز حتما قبل از آغاز فرایند قرار دهید.

منبع: همگردی
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1533

به "پنج نکته مهم برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج نکته مهم برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید