پوتین: در صورت تجاوز به خاک روسیه دندان های دشمن را خرد می کنیم

به گزارش آوای وحش، رئیس جمهور روسیه به کشورهایی که قصد دارند حق حاکمیت روسیه را تضعیف نمایند هشدار داد دندان هایشان در دهانشان خُرد خواهد شد.

پوتین: در صورت تجاوز به خاک روسیه دندان های دشمن را خرد می کنیم

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه هشدار داد هر کشوری که قصد تضعیف حق حاکمیت روسیه را داشته باشد دندان هایش خُرد خواهند شد.

به نوشته نشریه نیوز ویک، پوتین گفت: همیشه یک چیز تکرار شده است. هر زمان که روسیه قدرتمند تر شد، آن ها زمینه ای برای ممانعت از توسعه آن پیدا کردند.

رئیس جمهور روسیه اضافه کرد: هرکدام می خواهند گازی بگیرند یا تکه ای را از ما جدا نمایند اما هرکس که قصد چنین کاری را دارد باید بداند که ما دندان هایش را خُرد می کنیم تا دیگر نتواند گاز بگیرد.

او در ادامه گفت، توسعه و پیشرفت ارتش روسیه تضمینی برای پیروزی این کشور است و هیچ کشوری نباید با مدعی شدن بخشی از قلمرو آن، شانس خود را امتحان کند.

روسیه اخیراً به کشورهای عضو اتحاد پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هشدار داده است که قطب شمال جزیی از قلمرو این کشور است. از سوی دیگر، کشورهای عضو ناتو از ادعاهای اوکراین درباره بخش هایی از روسیه از جمله کریمه حمایت می نمایند.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا بامداد امروز (پنجشنبه) با سرگئی لاوروف همتای روس خود در ریکیاویک مرکز ایسلند ملاقات کرد.

بلینکن با تأکید بر سیاست های ضد روسی آمریکا، مدعی شد: اگر روسیه اقدامات ستیزه جویانه علیه آمریکا انجام دهد، ما و متحدان و شرکایمان واکنش نشان خواهیم داد.

به نوشته رسانه های آمریکایی، وزیر خارجه روسیه هم توضیح داد: ما در ارزیابی شرایط جهانی با واشنگتن اختلافات جدی داریم... گفت وگوها با واشنگتن باید صادقانه و براساس احترام متقابل باشد.

لاوروف با بیان اینکه روسیه برای بحث و گفت وگو درباره همه مسائل با واشنگتن آماده است، گفت: مهمترین چیز استفاده از منابع دیپلماتیک است. ما باید در زمینه هایی که منافع ما برآورده می گردد، همکاری کنیم.

دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه با مثبت ارزیابی کردن ملاقات لاوروف با بلینکن در مرکز ایسلند، گفت که این گفت وگوها به تحلیل روابط دو کشور یاری نموده اما فرایند عادی سازی روابط ساده نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1083

به "پوتین: در صورت تجاوز به خاک روسیه دندان های دشمن را خرد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: در صورت تجاوز به خاک روسیه دندان های دشمن را خرد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید