پیشگویی نوستراداموس از وقایع سال 2021

به گزارش آوای وحش، ستاره شناس فرانسوی و پیشگوی معروف قرن 16 میلادی بعضی از وقایع سال 2021 را پیشگویی نموده است.

پیشگویی نوستراداموس از وقایع سال 2021

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری مترو، نوستراداموس، ستاره شناس فرانسوی و پیشگوی معروف قرن 16 میلادی که وقایع مهمی همچون جنگ دنیای دوم و ترور جان اف کندی، رئیس جمهور پیشین آمریکا را پیشگویی نموده بود، در کتاب لا پرافیتز خود بعضی از وقایع سال 2021 را پیشگویی نموده است.

او به یاد ماندنی ترین وقایع چند صد سال اخیر را به دقت پیشگویی نموده است؛ آتش سوزی بزرگ لندن، قدرت دریافت آدولف هیتلر، جنگ دنیای دوم، بمب اتم، و انقلاب فرانسه از دقیق ترین پیشگویی های او محسوب می گردد. حتی گفته می گردد وی می دانسته که جان اف کندی ترور خواهد شد و حملات تروریستی 11 سپتامبر به مرکز تجارت دنیای در نیویورک اتفاق خواهد افتاد.

نوستراداموس پیشگویی های ترسناکی برای سال 2021 دارد. او برای سال 2021 از آخرالزمان زامبی گرفته تا برخورد شهاب سنگ با زمین و حتی طوفان های خورشیدی را پیش بینی نموده است. در ادامه 6 پیشگویی نوستراداموس برای 12 ماه آینده را می خوانید:

آخرالزمان زامبی ها

به گفته ستاره شناس قرن شانزدهم، دانشمندی از روسیه سلاح بیولوژیکی ایجاد می نماید که می تواند خبر بسیار بدی برای بشریت باشد. این سلاح ویروسی ایجاد می نماید که مردم را به زامبی تبدیل خواهد نمود - و در نهایت نسل بشر را منقرض خواهد نمود.

قحطی

گویی آخرالزمان زامبی ها کافی نبوده است. نوستراداموس همچنین معتقد است که زمین با قحطی بزرگی که در کتاب مقدس آمده، روبرو خواهد شد. این قحطی به حدی بزرگ و بزرگ است که تا به امروز دنیا به خود ندیده است. به گفته او قحطی با شیوع بیماری و زمین لرزه های بزرگ شروع خواهد شد.

توفان های خورشیدی

به گفته نوستراداموس، طوفان های بزرگ خورشیدی در سال 2021 خسارات زیادی به سیاره ما وارد خواهد نمود. او در کتاب خود آورده است: ما شاهد بالا آمدن آب و سقوط زمین در زیر آن خواهیم بود.

ویرانی ها در سراسر کره خاکی باعث می گردد مهاجرت های گسترده ای صورت بگیرد و ساکنان زمین به دنبال منابع طبیعی جدید خواهند بود. این رویه به گسترش جنگ در سراسر کره زمین نیز منجر خواهد شد.

برخورد شهاب سنگ به زمین

وی در کتاب خود آورده است: در آسمان آتش دنباله دار طولانی و جرقه ای بزرگ می بیند. این سخن حاکی از برخورد یک شهاب سنگ به زمین است. طبق گفته های ناسا نیز سیارک کی اف 1 در 6 مه سال 2021 به زمین برخورد خواهد نمود.

زلزله ویرانگر

در سال 2021 زمین با یک فاجعه طبیعی دیگر روبرو است. با این حال، اگر شما در کالیفرنیا زندگی کنید خبر بد را پیش بینی می نماید. نوستراداموس ادعا می نماید که زمین لرزه ای بزرگ در آمریکا رخ خواهد داد و کالیفرنیا جایی است که این زمین لرزه رخ خواهد داد. او حتی تاریخ دقیق این زلزله را 25 نوامبر سال 2021 عنوان نموده است.

کاشت تراشه در مغز سربازان

طبق گفته نوستراداموس در سال 2021 تراشه هایی در مغز سربازان قرار می گیرد که او از آن ها با عنوان ارتش ساخته شده نام برده است. این ابرسربازان جدید ظاهراً برای نجات نسل بشر مورد احتیاج خواهند بود و نیرو های مسلح را راهنمایی خواهند کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 730

به "پیشگویی نوستراداموس از وقایع سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگویی نوستراداموس از وقایع سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید