پیگرینی: به چلسی و نتایجش فکر نمی کنم، کل تیم من احتیاج به پیشرفت دارد

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران: با وجود افزایش فاصله میان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس با چلسی صدر جدولی، سرمربی آبی پوشان شهر منچستر ادعا کرد به نتایج تیم تحت راهنمایی آقای خاص فکر نمی کند.

پیگرینی: به چلسی و نتایجش فکر نمی کنم، کل تیم من احتیاج به پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه کوئینز پارک رنجرز با تساوی 2 بر 2 متوقف شد تا فاصله اش با چلسی صدر جدولی به هشت امتیاز افزایش پیدا کند. با این حال مانوئل پیگرینی ادعا کرد که برای او چلسی و نتایجی که این تیم می گیرد، اهمیتی ندارد.

پیگرینی که تیمش دو بار از QPR عقب افتاده بود و هر دو بار به لطف گلزنی سرخیو آگرو به بازی برگشت، در سرانجام این بازی به خبرنگاران گفت: من به چلسی و نتایج این تیم فکر نمی کنم. من فقط به تیم خودم فکر می کنم. هنوز کلی زمانی داریم و 27 بازی دیگر تا سرانجام فصل باقی است. مدت زیادی مانده است تا قهرمان فصل تعیین گردد.

پیگرینی در ادامه اعتراف کرد که تیمش باید عملکرد خود را ارتقا دهد و تمام بار بازی های خود را بر شانه های سرخیو آگرو نیندازد.

وی اضافه کرد: در این مقطع آگرو برای ما بازیکن بسیار مهمی است. من همواره می گویم که سرخیو جزو بازیکنان تاپ دنیاست اما او برای اینکه از این هم بهتر گردد احتیاجمند ارتقای عملکرد کل بازیکنان تیم است. به نظر من عملکرد تدافعی منچسترسیتی در این بازی عالی نبود و باید ارتقا پیدا کند اما من در تیمم چند دستگی ایجاد نمی کنم و می گویم که کل تیم احتیاج به پیشرفت دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 22

به "پیگرینی: به چلسی و نتایجش فکر نمی کنم، کل تیم من احتیاج به پیشرفت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگرینی: به چلسی و نتایجش فکر نمی کنم، کل تیم من احتیاج به پیشرفت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید