چگونه فضای خانه را گرم و صمیمی کنیم؟

به گزارش آوای وحش، هیچ چیزی در دکوراسیون داخلی خانه مانند دیوار آجری دلپذیر و گرم کننده نیست، گرمی و نمای روستیک آجر یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش و تزیین دیوار است.

چگونه فضای خانه را گرم و صمیمی کنیم؟

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

دیوار آجری در منزل یکی از صمیمی ترین مصالح ساختمانی می باشد که حضور آن در دکوراسیون داخلی علاوه بر منحصر به فرد کردن آن حالت صمیمی و ساده ای به آن می بخشد. به همین منظور امروز در خبرنگاران می خواهیم کاربرددیوار آجری در فضای داخلی را با شما در میان بگذاریم .

دیوار آجری در ورودی و راهرو

در دکوراسیون این خانه با طراحی بسیار زیبا و متفاوت دیوار راهروی ورودی روبرو هستیم. برای طراحی این دیوار آجری از چیدمان قاب عکس و همچنین چراغ دیواری استفاده شده است. طراحی سقف این راهرو هم بی نظیر و متفاوت است و برای تزیین آن از کلاف نخ های رنگی استفاده شده است و ظاهر این فضا را بیش از بیش منحصر به فرد نموده است.

دیوار آجری در دکوراسیون نشمین

همان طور در تصویر می بینید در دکوراسیون داخلی این نشیمن برای تزیین دیوار پشت تلویزیون از آجر استفاده شده است، دیوار آجری در منزل ظاهری صمیمی تر و با اصالتی به این دکوراسیون مدرن بخشیده است. تلفیق رنگ گرم آجر با رنگ سرد مبلمان توانسته به سادگی تعادل را در فضای این دکوراسیون برقرار کند.

دکوراسیون آشپزخانه با دیوار آجری

شاید انتخاب آجر به دلیل نظافت سخت برای فضایی مانند آشپزخانه کمی دور از ذهن به نظر برسد، اما با کمی زیرکی می توانید از آن برای فضاهایی مانند دیوار ورودی آشپزخانه و یا اطراف کابینت های دور از گاز و سینک استفاده کنید و ظاهر صمیمی با دیوار آجری به دکوراسیون آشپزخانه خود ببخشید.

دیوار آجری در اتاق غذاخوری

یکی از زیباترین کاربرد های آجر در دکوراسیون سنتی است. استفاده از دیوار آجری در دکوراسیون داخلی نه تنها برای دکوراسیون سبک های سنتی بلکه برای انواع سبک مینیمال و مدرن نیز استفاده می گردد، که شما بسته به نوع سلیقه و سبک خانه خود یا محیط کار خود می توانید از آن استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب با دیوار آجری

سرویس خواب از ضروریات جدایی ناپذیر یک اتاق خواب است. باید در انتخاب سرویس خواب، به تمام نکات مخصوصا رنگ و طرح دیوارهای اتاق خواب توجه زیادی داشت. تلفیق دیوار آجری با سرویس تخت و روتختی های کرم قهوه ای فضای گرم و دلچسبی را به وجود آورده است.

ترکیب دیوار آجری با چوب در دکوراسیون داخلی

یکی از متریال هایی که می توان به راحتی در کنار آجر قرار داد، چوب است. چوب و دیوار آجری در منزل در کنار هم هماهنگی بسیار زیادی دارند و جلوه خاصی به محیط می بخشند. برای ترکیب این دو متریال می توانید یکی از دیوارها را به عنوان دیوار آجری انتخاب کنید و برای کف از پوشش پارکت استفاده کنید. از مبلمان های رنگ روشن تر هم برای داشتن تنالیته مناسب رنگی و طیف بیشتر می توانید استفاده کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 644

به "چگونه فضای خانه را گرم و صمیمی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه فضای خانه را گرم و صمیمی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید