کاربران صرافی کریپتولند به سایت گرداب مراجعه نمایند

به گزارش آوای وحش، خبرگزاری خبرنگاران- معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: با توجه به دستگیری مدیران متخلف صرافی کریپتولند به اتهام اخلال در نظام مالی کشور؛ مالباختگان این صرافی می توانند به سایت گرداب مراجعه نمایند.

کاربران صرافی کریپتولند به سایت گرداب مراجعه نمایند

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رامین پاشایی از دستگیری متهم اصلی پرونده به نام س. الف و سایر اعضای این باند سازمان یافته به اتهام اخلال در نظام مالی کشور با دستور دادسرای ویژه جرایم مالی اطلاع داد.

وی گفت: همه اعضای این صرافی می توانند مدارک و ادعا های خود را در مورد اندازه سرمایه موجود در این صرافی با مراجعه به سایت gerdab.ir/fa/forms/5 به منظور آنالیز و رسیدگی ثبت نمایند.

معاون اجتماعی پلیس فتا با هشدار به کاربران و متقاضیان سرمایه گذاری در بازار رمز ارز ها و بورس ارز های خارجی در مورد عواقب کلاهبرداری های این حوزه هشدار داد.

سرهنگ پاشایی از مردم خواست: در صورت احتیاج به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس https: //www.cyberpolice.ir یا با شماره تماس 096380 از خدمات مشاوره ای و هدایت های همکاران پلیس سایبری در سراسر کشور بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1044

به "کاربران صرافی کریپتولند به سایت گرداب مراجعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربران صرافی کریپتولند به سایت گرداب مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید