کلاس های آموزشی دانشجویان نوورود دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد

به گزارش آوای وحش، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برنامه ریزی شده تا کلاس های آموزشی دانشجویان نوورود این دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی 1400- 1399 به صورت حضوری و مجازی برگزار گردد.

کلاس های آموزشی دانشجویان نوورود دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علیرضا جلیلی فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: کلاس های درس دانشجویان نوورود این دانشگاه در سال تحصیلی 1400- 1399 در مقاطع مختلف به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد.

جلیلی فر اضافه کرد: با توجه به لزوم آشنایی دانشجویان نوورود با ساختار فیزیکی دانشگاه و بر اساس برنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هفته اول آبان ماه سال جاری ثبت نام دانشجویان نوورود انجام می گردد و در هفته های دوم، سوم و چهارم دانشجویان به صورت حضوری در کلاس های درس شرکت می نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: کلاس های درس دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی سه هفته به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت کوشش می کنیم ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، توزیع کلاس ها به صورتی باشد که حداقل حضور در یک ساعت کلاسی را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 550

به "کلاس های آموزشی دانشجویان نوورود دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های آموزشی دانشجویان نوورود دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید